Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '06

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Biz koca bir yüreğiz

Biz koca bir yüreğiz
 

Arkadaşlar hiç bir şey için geç değil.. Mutlaka her zaman her şey için yapılacak birşeyler vardır... Umutsuzluktan umut doğar her zaman, bunu bizler çıkaracağız ortaya.. Bir çok ses arasında kaybolacak, yitip gidecek.. ve güneş yine Ferdi'nin penceresinden doğacak olanca ışıgıyla... Umut bizim ellerimizde büyüyecek..

Ben kendi adıma Ferdi için ne yapılması gerekiyorsa yaparım.. Gerekirse çıkarım kapı kapı gezerim bir şeyler yapma adına. Hepimiz insanız.. Hepimizin her an başına gelebilir bu illet. Aslında bizim duymadığımız ne çok çığlık vardır degil mi?hiç kimseye ulaşma şansı olmayan ne çok çaresiz yürek??

Benim her zaman etrafımda söylediğim bir konu var ve yine burada söylemek istiyorum.. Yeri geldiği için büyük şehirlerde her kurban bayramında etraf katliam yerine dönüşüyor.. Kan gölüne dönüşüyor baktığımız, gördüğümüz her yer kana bulanıyor.. İbadet adına kan akıtılıyor. Elbette görevimizi de yerine getirecegiz. Ama bir evde birçok kurban kesildiğine şahit oldum ben.. Bunun yerine LÖSEV vakfına yardımlarda bulunalım lütfen..

Ben imkanım oldukça kurban bayramlarında kurban kesmek yerine, kurban parası kadar LÖSEV'e yardımda bulunuyorum ki, ihtiyacı olan minik yavrularımız ihtiyacı olan insanlarımız faydalansın.. Benim de tuzum olsun yemekte diyorum. Çünkü yardım da bir ibadet sayılır öyle değil mi arkadaşlar?

Ferdi en kısa sürede, sapasaglam ve dimdik aramızda olacak ben buna gerçekten.. bütün yüregimle inanıyorum. Biz bunun altından hep birlikte kalkarız evelallah..

Biz koca bir yüreğiz..

Ferdi' ye sevgilerle..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..