Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '13

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Bizden evlatlarımıza miras kalan direniş

70 li 80 li yıllarda, kanlı, coplu, demirli eylemler içinde okulumuzu bitirmeye uğraştık. Bir çok arkadaşımız gözümüzün önünde can verdi. Bir çoğu demir ve cop darbeleriyle geçmez hasarlar aldı. Ve bir çoğu da  hiç hak etmediğini düşündüğüm halde hapislerde ve de  adi işkencelere maruz kalarak, kimi  aklını kimi ise benliğini, geleceğini, canını yitirdi. 

O günden bu güne hala geceleri sokağa çıkamama duygusu içinde ve de bir polis görsem  acaba yine ne oldu? kim ne yaptı? korkusu ve endişesi içinde yaşıyorum..

 

Şimdi ise GEZİ PARKI adı altında yapılan, bu vatanın bir  kurumuş yaprağına bile  sahip çıkma duygusu ile okullarını, evlerini, işlerini, ekmek kavgasını bırakıp TAKSİM e çıkan ve günlerini orada geçirip vatan bekçiliği yapan en küçükten en büyüğe kadar olan insanları  gördükçe  ben bu yaşta koltuğuma daha bir güvenle gömülüyorum. Onların  hepsi benim evladım tabi ki. Ama onlara " çapulcu "  diyen utanmaza ben ancak şunu diyebilirim. Onların içinde benimde  otuz sene emek verip avukat olarak memleketime hizmet etsin diye yetiştirdiğim esas evladım var. Ve ben bununla gurur duyuyorum.

Helal olsun bana ve benim gibi binlerce anneye ki vatana ve millete sahip evlatlar yetiştirmeyi  her şeye rağmen başarmışız...

 

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..