Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '12

 
Kategori
Blog
 

Blog, 48, arkadaş, dost, Macellan

Blog, 48, arkadaş, dost, Macellan
 

YORUMSUZ..


2006 YILI Ekim ayında tanıştım Milliyet Blog ile..  O tarihte yazdığım profil tanıtım yazımda “ 48 yıldır yaşıyorum” demiştim.. Allah razı olsun Milliyet Blog’a.. Çakıldım kaldım 48’imde..

Kimine göre fizyonomi, kimine göre fiziksel görünüm; kimine göre  Kafa kağıdı eskimesi, kimince  ‘gönül hangi yaştaysa’ safsatası..

 Hani insanın aklına düşer sevdikleri , hayatta keyif aldığı dostları, kızdıkları, nefret ettikleri, lanet okudukları…… İşte öyle anlardan birini yaşıyorum  bilgisayarımın  01.43 gösterdiği abuk bir saatte, sabuk düşünceler  tüneline … 

Sizlerinde oluyordur böyle abuklukları.. “Yok “ diyen  KOCA BİR YALANCIDIR…

 Milliyet blog ile tanıştığımda  (ki) şimdi görüşmediğim bir kardeşim Alptekin Yıldız aracılığı ile girdim.. Benim sayemde de bir çok dostum, arkadaşım tanıştı  Milliyet Blog ile.. Bazıları devam ediyor, bazıları gitti.. Hele hele kimileri Macellan’ın yuvarlaklığını tespit ettiği bu  dünyayı temelli terk_i diyar eyledi.  Işıkları bol olsun..

Mustafa Mumcu’nun bile!!!! ( bilmeyenler bir şey yazmasın, bilenler zaten hak verir..)

 Yüzlerce arkadaş edindim Milliyet Blog’da.. Onlarcası ile yakın arkadaş, birkaç tanesi ile dost oldum.. Hiç sevemediklerim ve tartıştığım, kavga ettiğim, hatta telefonlar aracılığı ile küfürleşip/restleştiklerim; meydan okuyanlar- okuduklarım oldu..

 İyi halt ettik.. Ne kazandım? Ne kazandılar?

Yazının gidişatı  merak uyandırıcıdır mı bilmem ama kimse kik ile kavga ettiğimi söyleyeceğimi düşünmesin. O SALAK lar halen buradaysa bilirler kendilerini.. Gittiler ise Allah selamet ve çarşılarına Pazar versin.. Diyesim o ki ; kavga etmekle hele de yazışarak kavga etmeyle hiçbir halt olmuyor..

Ama aşk yaşadım burada.. Yazdıklarına aşık olduklarım vardı.. İşte onları açıkça yazmakta beis görmüyorum.. Örneğin Serap İnce,  Nilgün Atılgan Akad, Sema Şener, Gül Özcan Tuna, Serhatt, Ali Gülcü, Dilek Çınar, Yağmur Zamanı, Özlem, Deniz, fulya,  Sema Güzel, Neşe İleri,  ilke Veral, Rosemoon, Gabriala Oleru ve ille de Nazan’ımm; burada ki adı Güzaltı..  ve bana muhteşem duygular yaşatan kadın  LEYLA ÖNDER… (oğlu kızacak buna ama, yaşadım ben bunu.. ne yapabilirim ki?)

 İşte tüm bu insanlardan o kadar güzel şeyler edindim ki.. Bunlar DOSTLARIM benim.. Milliyet Blog’un  kazandırdığı dostlarım. Okumaktan keyif aldığım yüzlerce  yazar vardı. Yeniler eklendi  elbet onlara…

48’inde gösteriyor Milliyet Blog beni ama 54 bitmek üzere ve görüşlerim, düşüncelerim değişti.. değişmeyen tek şey DUYGULARIM..  

 Neden yazdım bu bloğu? 

Birkaç gündür  girip tekrar  ısınmaya çabalıyorum Bloğuma.. Okuyorum!  Ya okuduklarım bana hitap etmiyor ( yaşlandığımdan) ya da  bizim blog  benim örümcek ağı tutmaya yönelmiş beynime  hitap eden yazarlardan yoksunlaşmaya başlamış..

 Yorum yazmaya gerek duymadığım, yorum yazmaktan çekindiğim, yazdıklarının samimiyetine inanmadığım bir yazı sürüsü ile karşılaştığım blog’um ne hale gelmiş?

 Kimse alınmasın lütfen.. Büyük olasılıkla beni halen 48 gösteren  Blog’uma  ayak uyduracak beyin hücrelerim ölmeye başlamış.  Bunu anladım.. Sevgili editörler  aynı mısınız, değiştiniz mi bilemem elbet. Ama bildiğim ben  yarım asrı devirip üzerine 4 koydum.. Yani 54 oldum..  Profilimdeki 48’i 54 yapın n’oooluuurrr…

 Kırdıysam her kimi, özür diler gözlerinden öperim..

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 126
: 1276
Kayıt tarihi
: 10.09.06
 
 

48 yıldır yaşıyorum.Gazeteciyim, müzisyenim, babayım... Önce insan ve iyi bir yurttaş olabilme çab..