Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

Blog'da çatlak ses

Blog'da çatlak ses
 

Çatlak sesler yüzünden doğru dürüst iş yapamıyoruz.


Aslında bir insanın çatlak ses çıkarması o kadar kötü bir şey değil.

Türk Milletinin niçin gelişemediğini açıklarken fıkralar anlatırlar. Hani cehennemde kazanlarda yananlar varmış da, her ülke insanının kazanı başında zebaniler nöbet tutarmış, sadece Türklerin kazanları nöbetçisizmiş. Çünkü onlar birbirlerini alttan çeker kimseyi kazandan dışarı salmazlarmış.

* Bir insan iyi bir şey yapmaya kalktığında destekleyen insanlarımız da çok tabii. Desteklemeseler de en azından kösteklemezler. Ama bazılarına ne yapsan beğendiremezsin. İzmir'de 3 tane sohbet toplantısı düzenledim şimdiye kadar. Başta Adem Çalışkan olmak üzere eksik olmasınlar birçok değerli arkadaşımız hem yazılarıyla hem de katılımlarıyla destek oldular.

* Kimse de şikayet etmedi. Ufak tefek aksaklıkları görmezden geldiler. Benim şahsi bir çıkarım olmadığı gibi, kimse de çıkar elde etmedi bu sohbet toplantılarından. Adem Çalışkan ve Pınar Zora maddi katkılarda bulundular üstelik. Birbirlerini tanımaktan mutluluk duyanlar çoğunluktaydı. Mutlu olmayanlar da gelmediler bir dahakine.

Olay bu kadar basit yani zorlayan da yok, zorlanan da!

İsteyen gelir, isteyen gider.

* BLOG YAZARLARI DERNEĞİ kurulması için Erol Işık arkadaşımızın "Yardımlaşma Sandığı Önerisi"ni okuduktan sonra harekete geçtim. Zaten böyle bir düşünce çoktandır vardı kafamda.

Eksik olmasın başta ALEV MEISEL, EROL IŞIK, BAVER ERGUN, PINAR ZORA, OSMAN TAMTÜRK (izmirlim97), emekli öğretmen (NECİP MESUT), ALİ İHSAN UĞUZ, ZİRVE (Özden Bora), NİLÜFER VELDET, İLYAS BAYRAM, GÜLGÜN KARAOĞLU ve AYNUR AĞIR olmak üzere birçok arkadaşımız destek oldular.

Başlangıç çalışmalarına katkıda bulunmak üzere Necip Mesut, Erol Işık, Baver Ergun ve Aynur Ağır 60'ar TL senelik aidatı peşin ödediler. Bugün Yıldız Nihat arkadaşımız da havale çıkarmış.

Günlerdir dernek düşünceleriyle yatıp kalkıyorum. Bu işi en iyi şekilde yapmak, üyelerimize en faydalı hizmeti vermek için uğraşıyorum. Dernek Tüzüğünün ana hatlarını tespit ederek geçici dernek web sitesine koydum.

http://blogyazarlaridernegi.azbuz.com

Arkadaşlarımızın görüşlerine de açık olduğumuzu, 12 Nisan toplantımızda değerlendirme yapılacağını açıkladım. Yönetim kurulunu filan kendi zevkime göre seçmedim. Taşın altına elini koyacak herkesin yönetim kuruluna girmek için talepte bulunabileceğini belirttim.

* Bu kadar sene boşuna yaşamadığım için, böyle seslerin çıkacağının bilincindeyim. Bu sebepten de dernekle ilgili bloğumda belirttim, dernek çalışmalarına kasıtlı ve yıkıcı eleştirilerle yaklaşan kimseler ileride bu düşüncelerini değiştirseler de derneğe üye olamazlar. Derneğe üye olmak için de başta başkan olmak üzere yönetim kurulunun tümünün onayını almak gerekir. Yönetimden 1 kişinin itirazı o kişinin üyeliğini engelleyecektir.

*****

Dernek ne demektir?

* Kazanç paylaşma dışında kanunlarla yasaklanmamış belirli ve ortak bir amacı gerçekleştirmek üzere, en az yedi gerçek kişinin, bilgi ve çalışmalarını sürekli olarak birleştirmek suretiyle oluşturduğu tüzel kişiliğe sahip topluluklardır dernekler.

Fiil ehliyetine sahip gerçek veya tüzel kişiler, önceden izin almaksızın dernek kurma hakkına sahiptir.

Şu an, İzmir'de 3 bin 726 olmak üzere Türkiye genelinde 160 bin dernek faaliyet göstermektedir.

*****

DERNEK ÇALIŞMALARIMIZI BEĞENMEYEN ÜYE OLMASIN!

Zaten isteyeni üye yapmayacağımızı belirttik. Dernekle ilgili olarak sadece kanunlar karşısında hesap verip, sorumluluk taşıyacağız. Çatlak seslere değer vermeyeceğiz. Her türlü dilek ve öneriye açığız. Ama bunlar yıkıcı ve mide bulandırıcı olmamalı.

Bizim çalışmalarımızı beğenmeyen kendisi dernek kursun ve bizi de üye yapmasın!

Benim, yapı itibarıyla kuru gürültüye pabuç bırakmayacağımı ve her türlü mide bulandırıcı, baltalayıcı davranışı anında değerlendireceğimi bilmenizi isterim.

Dernekte Milliyet Blog ismini kullanmıyoruz. Milliyet Blog'a değer verdiğimiz, saygı duyduğumuz için ilk etapta sadece Milliyet Blog yazarlarından üye kaydedeceğimizi belirttik. Milliyet Blog adına zarar verecek davranışta bulunmamız söz konusu dahi edilemez.

Tekrar ediyorum arkadaşlar, dernekle ilgili düşünce ve önerilerinize açığız.

Dernekle ilgili Blog linki için TIKLAYINIZ!

12 Nisan 2009'da MB YAZARLARI 4. İZMİR SOHBET TOPLANTISI'nda buluşmak üzere!

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=172143

Herkese saygı ve sevgiler!

Mustafa Mumcu, 08 Nisan 2009 / 19:35
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..