Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Blog
 

İkinci kez Ölüdeniz'de blogdaşlarla birlikte olmak

İkinci kez Ölüdeniz'de blogdaşlarla birlikte olmak
 

Biz turizmcilerin en büyük dertlerinden birisi tatil yapamamaktır.
Yurdum insanı da bizi tatil yapıyor zanneder ya, ölürüm bu ön görüye.
Kaç yıl oldu şöyle ağız tadı ile bir tatil yapamadım.
Antalya’da yaşıyor olmanın armağanıdır bu durum bize.
Dünyanın dört bir yanından gelen tatilciler güneşin, kumun ve denizin tadını çıkarırken bizler, bilgisayarın başında ve klimanın altında hesapla ve de kitapla meşgul vaziyetleri oynuyoruz.

Veya şöyle ifade edeyim.

Zaman zaman kısa kaçamaklar yapmış olsak da ve hafta sonlarını tatil olarak niteliyor olsak da esasen ihtiyacımız olan uzun erimli bir tatil yapmaktır.
Yıllar yılı oldu uzun erimli tatil yapma fırsatı bulamadım ama uzun bir aradan sonra önümüzdeki mayıs ayının başından, 20 Mayıs tarihine kadar tatil yapma fırsatım olacak.
Mayıs başından itibaren başlayacak olan tatilimin önemli bir kısmını İstanbul’da geçireceğim.
Lakin birkaç gün önce blogdaşlarımızdan Sevgili Coşkun Karabulut Beyefendi bir blog yazdı ve bloğunda 16 Mayıs – 19 Mayıs tarihleri arasında Ölüdeniz’de ikinci bir blog toplantısı gerçekleştirmek istediğini Milliyet Blog camiasına duyurdu.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=171681

Coşkun Beyin bu bloğunu okuyunca mutlu olmadım dersem yalan olur.

Aslında böyle bir toplantıyı ikinci kez iple çekiyordum ve geçen sene tadı damağımızda kalan Ölüdeniz buluşmasının ikincisinin tertiplenecek olması beni ziyadesiyle memnun etti ve 20 Mayıs tarihine kadar İstanbul’da kalmayı düşünen ben, bir aksilik olmadığı takdirde 16 Mayıs sabahı erkenden Ölüdeniz’e doğru hareket edeceğim.

Şayet kısa ve keyifli tatil arzusu içerisindeyseniz bu güzel buluşmayı kaçırmayın derim.
Son derece keyifli oluyor.
Hoş sohbetlerin yapıldığı, keyifli şiirlerin okunduğu ve zaman zaman hafif yollu eğlencelerin olduğu, bunların yanı sıra Ölüdeniz’in inci gibi koylarında tekne turu yapıp, denize girmenin tadına varmak ve blogdaki yazar arkadaşlarla birlikte olmak sanırım dünyanın en güzel şeylerinden birisi.
Geçen seneki toplantıya katılan ben ve bu toplantıdan fazlası ile memnun olmuş olan ben ikinci kez böyle bir fırsatı değerlendireceğim ve niyetli olanların da kaçırmamalarını öneririm.

Coşkun Beyin sevk ve idaresinde gerçekleşecek olan bu organizasyon bu yıl daha bir kapsamlı olacak ve Coşkun Bey tekne turunu Kaş, Kalkan, Patara gibi Akdeniz’in o muhteşem sayfiye yerlerine doğru taşıyacak.
Özellikle Kaş, Kalkan ve Patara’yı görmeyenler için mükemmel bir fırsat diyebilirim.
Dünyanın en güzel koylarının bulunduğu bu bölgelerde dolaşıp bir de Lykia’nın başkenti Patara’ya uğramak hiç de fena olmaz.
Dalgaların o muhteşem atmosferinde ve dünyanın en ince kumu ve en uzun plajında denize girmenin tadına varmak çok farklı bir şey.
Patara aynı zamanda Caretta kaplumbağalarının mekanlarındandır ve sit alanıdır.
Sanırım kıyılarımızda betonun girmediği nadide yerlerdendir.

Neyse efendim, ikinci kez blog dostları ile Ölüdeniz’de olmak hayli keyifli olacak.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..