Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Blog’da paylaşım ve rekabet yan yana...

Blog’da paylaşım ve rekabet yan yana...
 

Her yönden oldukça yoğun bir dönemdeyim. İşim yoğun, derslerim başımdan aşkın. Özel hayatım tam bir arap saçı. Bir dosta, sevdiğim bir filme, okumaya can atarak başladığım bir kitaba, kimi zaman yemek yemeye bile vakit bulamadığım bir tempoda bünyemin sınırlarını zorluyorum. Bu durumda bile kendimi yapmaktan alıkoyamadığım bir şey var: blog.

Evet, bir süredir seyrek yazabildiğimi biliyorum; ama sevdiğim bir kitabın sayfalarını okşar gibi şefkatle sayfama girip yorumlarımı, yazılarımı okuyorum yeniden. Yeni gelen yorumları kırılacak narin porselenlermiş gibi titizlikle yanıtlamaya çalışıyorum. Sonra, sevdiğim blog yazarlarının yeni yazılarını takip ediyorum. Çıkan yazılara, yeni blog yazarlarına bakıyorum.

Ne olursa olsun blogla ilgilenmekten kendimi alıkoyamıyorum; çünkü burası öyle bir ortam ki içten paylaşımın kapılarını sonuna dek açan, beynimizin, yüreğimizin içindekileri belki en yakınlarımıza bile göstermediklerimizi açığa çıkardığımız bir sahne. Kafa kafaya verip ‘bizi’ paylaştığımız; ama ille de paylaştığımız bir ortam.

Tüm bu eşsiz güzelliklerine rağmen, ilkokul birinci sınıf sıralarından yetişkinliğe dek peşimizi bir an bile bırakmamış rekabet, hırs, dayatılmış sevimsiz yarış kimi zaman bu arıtılmış, huzur ve paylaşım ortamında da karşımıza çıkıyor. Emek vermek değerlidir, ‘başarmak’ insanı yüceltir; ama yarış atları gibi hissetmekten en azından bu ortamda kaçınılması gerektiğini düşünüyorum. Daha bir yalın, daha bir içten olabilmek adına...

Blog yazarı arkadaşlarıma, birbirinden özgün ve içten yazılar yazmaları dileklerimle...

 
Toplam blog
: 132
: 3374
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Odtü mezunu; edebiyat ve sinema düşkünü biriyim. AFSAD’ta fotoğraf, Sinematek’te film yapımı üzer..