Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Blog korsanlarına tepki gösterelim!

Blog korsanlarına tepki gösterelim!
 

KORSAN YAZARLARA GEÇİT VERMEYELİM


Ülkemizde kaç tür korsan vardır?

Hadi gelin bu korsan tiplerini hepbirlikte bir araya toplayalım.

Korsan taksiler var!

Korsan avlananlar,

Yazılım korsanları var!

Korsan göstericiler,

Korsan yayınevleri,

Tarihi eser korsanları var!

Gecekondu korsanları,

Korsan kitap satıcıları var!

Korsan evlilik yapanlar var!

Korsan servis çekenler,

Korsan T Shirt üreticileri var!

Korsan Benzin istasyonları,

Korsan DVD, CD çoğaltanlar var!

Korsan müzik, video indirenler,

Karaborsa bilet satan korsanlar var!

Korsan yayın yapan TV istasyonları,

Diploma pazarlayan korsan üniversiteler var!

Korsan doktorluk, avukatlık, mühendislik yapanlar var!

Pazarlarda, gemilerde ve trenlerde korsan satıcılar var!

Ve bir de Blog korsanları var! ...

Bugün bir arkadaşım bana haber verdi!

Bir blog korsanı, blogumda her kelimesi ile bana ait olan yazıyı, başka bir blog sitesinde kendi yazısı gibi yayınladığını gördüm.

Blog Korsanını bilgilendirmek için ilgili siteye üyelik kaydı yapıp korsan yazar’a mesaj gönderdim.

“<ı>Selamlar, Öncelikle milliyet Blog'da yayınlanan bana ait orjinal makalemi paylaştığınız için teşekkür ederim. Bu makaleyi paylaşmadan önce beni bilgilendirmenizi ve kaynağı belirtmeniz daha uygun olurdu.”

Korsan yazar’dan cevabı tüm metin hataları ile aktarıyorum;

“<ı>rica ederim... ama bu iltiranız için ve ben bunu diger form sitemden aldım sizle alakısı yok efendim ne alaka, guzel iftira tesekkurler...

Türkiye’de korsanlık meslek olmuş, malesef şikayet edecek mercii yok.

Daha yazarlarımızın kitapları cilt cilt matbaalarda basılıp çoğaltılırken, o kitabın tek bir sayfası büyüklüğünde bir makale çalınmış kimin umurunda?

Aslında hepimizin umurunda olmalı.

Bu tabiatı benimsemiş olan Blog Korsanlarına hep birlikte tepki vermeliyiz. ve dayanışma içinde olmalıyız..

Bir sayfalık bir yazı bile , içinde uzun araştırmaları ve alınterimizi barındırmıyor mu? ...

Yazılarınıza korsanların bulaşmaması dileğiyle, sağlıcakla kalınız...

 
Toplam blog
: 62
: 2308
Kayıt tarihi
: 10.12.09
 
 

Üniversite yıllarında başladığım fotoğraf sanatını iş hayatına atıldığım dönemde geliştirdim. Bir..