Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım (9)

Blog yazarlarını tanıyalım (9)
 

Vallahi aslında benim şimdi blog yazarlarını tanımak gibi bir derdim yok. Tek hayalim şöyle güzel bir hanımla tanışıp hayatı paylaşmak. Çok paylaşımcıyım canım. Yalnız işsizlik, tipsizlik, bakımsızlık, sorumsuzluk, serserilik, alkol ve parasızlık bağımlılığı ve de panik atak gibi küçük sorunlarım var ama bunların dışında kusursuz bir erkeğim efendim. Neysem beni bir kenara bırakalım ve de blog yazarlarını tanımaya bakalım. Ne demiş atalarımız, "Alma garibin ahını, alsan da iade et kardeşim ayıptır." Buyurun.

KANKİ BLOG YAZARI: Bu tür genelde "ikili" takılır blogda. Kanki blog yazarları her konuda aynı düşünürler. Yazıları, tepkileri, yorumları her haltları birbirine benzer. Yemek takımı gibi düşünün. Hani birine bir şey olsa ikisini de at çöpe. Birbirlerinin yazılarına ilk yorumu mutlaka öteki yapar.

EKSELANSLARI BLOG YAZARI: Bu asil bir türdür. Ne ekonomik sorunu vardır ne de iş sorunu. İyi bir kariyeri, yatı katı falan olan bir türdür. Bu nedenle kimselerle muhatap olmaz. Sanki blogda tek başınaymış gibi takılır. Ona yorum bile yazamazsınız, "Ekselensları nasıl karşılar acaba?" diye düşünürsünüz. Sayfasını açmak ise afedersiniz lavuğun bahçesine dalıp ağacından elma araklamak gibi bir suçluluk duygusu verir insana.

GÖRÜNTÜ VAR YAZI YOK BLOG YAZARI: Bu dişi bir türdür. Sayfasında inanılmaz güzel bir fotoğrafı vardır. Benim gibi afedersiniz hıyarlar resmi gördüğünde, "Tanrım. İşte o. Buldum onu. Hayatımın kadını. Üstelik yazıyor da. Anne... Anne mi aramalıyım" gibi düşüncelere kapılır. Ancak blog yazarı güzelin sadece iki yıl önce yazdığı bir tek bloğu vardır. O öylesine gelmiş ve gitmiştir. Hayalleriniz suya düşer ve gerçeklere dönersiniz. Hayatınızın kadınını bir an unutup geceyi birlikte geçirdiğiniz çoraplarınızı aramaya başlarsınız.

DÜN ÇETİN ALTAN DA YAZMIŞTI BLOG YAZARI: Efendim bu tür sanki Hürriyet ya da Milliyet'in başyazarı edalarında yazı yazar. Yazdığı yazıların Türkiye'nin gündemini değiştireceğini düşünür. Buna inanır. Muhteremin bir Çetin Altan bir Bekir Coşkun'dan ne eksiği vardır ki. "Bakın yazıyorum. Yazmayım dedim ama iktidar işi azıttı" türünden yorumlar yapar yazısında. Aslında bu başyazar türünün bir de ikizi olan boşyazar vardır. Onu da anlatırım efendim bir ara. Hala çorabımı bulamadım. Artık çoraplarımla yatmak istemiyorum ya. Bıktım bu yalnızlıktan.

To be contuned tövbe tövbe.

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..