Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Test Sürüşü
 

Boşluk yoktur!!!!

Boşluk yoktur!!!!
 

Dımçıkıtak tak dımçıkı tak... Arada da tıs tıs. Fonda çalıyor hep. Bu koltukta oturmaktan da sıkıldım. Bu iş de sarmadı. Ben küçücük bir kadınım. Yine de sığışamıyorum hiçbir yere. Dar geliyor, yenim sökülüyor. Bu patronu da delirtmeden kaçıp gideyim değil mi. Yeter bu kadar patron telefiyeti.
...
Bu bir yere sığamama durumu kilo aldıktan sonra mı geldi bana yoksa bir yere sığamadığım için mi kilo aldım. Sıralamayı bilmiyorum. Çıkıçak çıkıçak tırınım tırınım... Ofisteki fon bu. Bir de klima sesi. Ellerim buz gibi yine de. Hava o kadar soğuk. Isınmıyor içerisi. Kar yağdı dün. Manavgat'a kar yağdı. Hem de iki üç saat pamuk helva büyüklüğünde. Bunu da gördüm. Manavgat'a kar yağdı. Otuz yıl konuşulur buralarda bence.
...
Kağıtlarla aram çok iyi bu günlerde. Yazıyorum. Portakal bahçesi. Önünde uzun uzun kavaklar. Kerevizi portakalla pişiriyorum ben. Pencere portakal bahçesine bakıyor ne güzel. Portakallı bahçe.
Sayıklıyorum. Yelkenleri bırakılmış bir teknedeyim. Tadını çıkarmaya kara verdim. Kahve kokusu gibi içime çekmeliyim. İyi kokan bir kahve gibi. Kremalı az şekerli. Hımm.
...
Ihlamur ağacı olmalıyım dedim Fulla'ya ya da iğde. Yapraklarının arkası parlar geceleri. Rüzgar esince başka hışırdar. Eski moda bir ağaç olmalıyım. Eski moda bir koltuk gibi. Sağlam, mağrur, modası geçmiş. Bana yakışır. Tutucuyum, huysuzum. Yaylarım kıçına batar adamın. İğde ya da ıhlamur. Ladin değil, palmiye hiç değil. Huş belki de. Onun da modası geçti mi? Modası geçiyor ağaçların da..
...
Güneş kremlerine bakıyorum. Tam karşımda duruyorlar. Masamın karşısında. Hava soğuk. Resimde bikinili bir kadın bronz sırtını gösteriyor bana. Yıllardır bronzlaşmadım. Denize beşyüz metre mesafede evim. Geçen yıl hiç denize girmedim. Kaş'ta yaşarken kafamı suya sokar Meis'e doğru yüzerdim her gün. Sabah 6'da kalkar yüzmeye giderdim işten önce. Coğrafya, demografi??? Nerde yaşadığım kim olduğumu belirliyor benim.
...
Peki bu müzik kafamın içinde mi çalıyor benim. Çıkıtak şıkı şakların üstünde dalgalanan bu ses... Ellerim üşüyor. Hatta kızardı. Parmak uçlarım neredeyse beyaz. Eldiven taksam??? Eldivenim yok sahi. Şemsiyem de yok bu günlerde.
...
Yüzümde başlar herşey mesela boynum. Ellerimde bitiyorum.

 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..