Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '07

 
Kategori
Test Sürüşü
 

Test sürüşündeyim hala...

Test sürüşündeyim hala...
 

Kafamı hızlıca salladım iki yana. Cık fayda etmedi. Tekrar salladım, başım döndü biraz. İzmir'deyim. Geçmiş zaman sırtıma bindi, dizginler onun elinde. Geçmiş gitmiş olmasından başka bir ağırlığı yok halbuki. Kabuklandım yine. Hem de ne kabuk. Kaskatı. Yaprak yaprak üstüne bağa... Kaplumbağa gibi.
...
Ömrümün en ağır günleri bunlar. Zaman ağır, vücudum ağır, herşey ağır. Hava jöle gibi. İçinde hareket etmek neredeyse imkansız. Elimi kaldırmak mesele, konuşmak mesele. Bir zaman Fulla'ya demiştim "vücudum betona dönüştü" diye. Çözülmedim. Hava jöle ben beton. Doğaya karşı geliyorum. Yavaş çekim herşey. Gözüm nereye deyse yapışıp kalıyorum. Ellerim neyi tutsa orada duruyorum. Durdum. Bataryalarım tükendi.
...
Derinde bir yerde çığlık atıyorum. Çok derinde. Kendi sesim ürkütüyor beni. Kendi elimden başkası çıkaramaz beni bu çukurdan. Çukur derin karanlık. Kabuklarım kabuklarım var benim.
...
Kafamı salladım yine. Gitmiyor bu his. Nasıl tarif edilir bilmiyorum. Sanki demirden antenlerim var. Dünya vızıldıyor. Parazitli herşey. Renkler birbirine karışmış. Netlik gitmiş. Anteni çevirmeli çatıya çıkıp. Ama çatıya çıkmak zor. Terlikleri çıkarıp ayakkabı giymekl azım. Merdiven lazım. Çatıya çıkmak zor.
...
Kedinin adı neymiş? Adı neymiş. Kedi gelip kahvaltı sofrasına atlayıverdi. Bir patisi balın içinde bir patisi peynir tabağının. Adı neymiş kedinin, adı?
Nar..
Kedinin adı Nar.
Binbir taneli nar.
...
Oysa susmuştum. Dilim konuştu. Gözlerim bakıyor. Dilim konuştu susmuyor. Ne çok istiyorum susmayı. Susmak sihirli bir şey. Niye bu kadar çok insan var ki. Ne kadar çoklar.
...
Camdan kafesimin içindeyim. Kabuklarım şeffaf bu gün. Kafesin ardındaki maymunum ben. Gösteriyi sergilemek lazım. Bu gün de sergilemek lazım. Sesim yankılanıyor içimde. Ne çok çığlık attım.
...
Susmak sihirli bir şey. Sana da oluyor mu? Dudaklarım konuşuyor. Ben susuyorum oysa. Kelime israfı. Dilimi elimden almam yakındır. Konuşmamalı.
...
İzmir'e sis çökmüş. Kış dumanı sarmış yine. Öksürüyorum. Her sabah aynı saatte. Bir pastil atıyorum ağızıma. Kahvaltıdan tad almıyorum hiç. Her şey pastil tadında.
...
Başım ağrıyor turuncu. Tam turuncu. Sağ taraftan geliyor ve gitmiyor. Uyurken bile ağrıyor hem. Kedi gelip kahvaltı sofrasına atladığından beri. Sağdan geliyor ve gitmiyor. Kedi sağdan mı gelmişti? Adı ne kedinin, Nar'mı?
Yok Muinar. Latife Tekin beni ziyarete gelmiş demek ki. Google'dan baktım. Kitap: Muinar- Yazan: Latife Tekin. Ne garip. Adı Muinar olan bir kedi rüyamda kahvaltı sofrasına atlayıverdi. Bir patisi balda, bir patisi peynir tabağında. Okumak lazım kitabı.
 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..