Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu akşam

Bu akşam şöyle bir dolaştım Gazipaşa caddesinde

Dar geldi bana çarşısı sokakları bu şehrin

Gök kubbesi çöküp sızlayan yüreğime düşmüş

Gelip geçenlerin hep gözü yaşlı nedense bu akşam

Bu akşam uzadıkça uzar biliyorum gelmez uykum

Öğrencilerin cıvıltısı kulaklarımı tırmaladı bu akşam

Bir müzik çeşnisi gibiydi oysa daha dün bu karmaşa

Martıların limanda süzülüşü bir sevda gösterisi

Bağrışan balıkçıların gözleri umutluydu daha dün

Daha dün binbir renkteki çiçekleri güzeldi sokakların

Annesinin parmağındaki çocuk bir şiir kadar duru

Elinden tutuğu yaşlıyı karşıya geçiren delikanlı onurlu

Mutluydu sevgilileri bu caddenin neşeliydi daha dün

Bu akşam Gazipaşa Caddesi dar geldi bana

Buz gibi bir rüzgar binaların arasından süzülüp

Atılmış kağıtlarla uçurdu beni savurdu acıların ülkesine

Sonra getirip bir çöp sepetine bırakıp gitti

Bu akşam tıkır tıkır işleyen saati durdu sevinçlerin

Çiçeklerimle beklediğim durakta kaldı gözyaşlarım

Söylemek istediğim şarkılar düğümlendi boğazımda

Koşsamda yetişemedim ardından vereyim çiçeğini

Bu akşam dar geldi Gazipaşa Caddesi bana

Ra nisan 2009

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..