Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '07

 
Kategori
Siyaset
 

Bu bayrak hepimizindir

Bu bayrak hepimizindir
 

Hepimiz Atatürk'ün Çocukları, Venizelos'un Torunları ve Koçaryan'ın Evlatlarıyız tek bayrak altında
Bu gerçek hiç bir zaman göz ardı edilemeyecektir. Bütün olumsuzluklara rağmen gerçek yine gerçekolarak kalacaktır. Bu gerçeği kabullenmek en büyük olgunluktur. Çünkü bu gerçeğin adı Türkiye'dir.Geçmişte yaşanmış olan acılar geleceğe ışık tutar. Bizler T.C kimliği altında doğup büyüdüğümüz topraklardan hiçbir zaman koparamiyacaklar bizleri. İdeolojilk farklılıklara rağmen haykırmaktır özgürce düşünceni.''Ya Sev Ya Terk Et'' diyenin karşısında bir kaya gibi durabilmektir.
Ben bu ülkede yaşayan biri olarak etnik kökenden olan insanların bir arada mutlu ve huzurlu yaşadığına bizzat tanık oldum.Ben bu sözleri söylerken. Ben bunları yazarken bile gurur duyuyorum çünkü ben bu köklü tarihin bir evladıyım.Bu gerçeğin ta kendisidir...

''Ne mutlu Türk'üm Diyene''

 
Toplam blog
: 11
: 781
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Ben İstanbul Bilgi Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları 1.sınıf öğrencisiyim. Rum kökenli ve gele..