Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Bu işte bir terslik mi var ¿¿¿ (2)

Bu işte bir terslik mi var ¿¿¿ (2)
 

Süper kahramanlar...
Hep aklıma takılan bir şeyler olmuştur bu konuda da, sizinle paylaşmak isterim bunları.

Süperman'den başlamak istiyorum.
İlk olarak merak ettiğim şey, Süperman'in amcasının oğlu falan bir tekstil fabrikasında mı çalışıyordu acaba? Çünkü her seferinde üstündeki gömleği yırtarak çıkartıyor, buna para mı dayanır. Bir de Süperman'in üstünü değişmek için yöneldiği telefon kulübelerinde hiç sıra olmaması hep dikkatimi çekmiştir. O zamanlar cep telefonu yok, herkes eşini, dostunu, manitasını falan aramak için telefon kulübelerini kullanıyor o dönemde. Yani hiçbir zaman sıra olmaması biraz saçma değil mi? Hadi bir sefer sıra olmasın, iki sefer olmasın, ama hiç sıra olmaması bana biraz saçma geliyor. Bir de zayıf noktası var tabi Süperman'in, yanlış hatırlamıyorsam kriptonit gibi bir maddeden korkuyordu. Sen dünyayı kurtaran bir süper kahraman ol, el kadar taşı görünce fare gibi kaç... Karizma falan kalmaz işte o an.

Biraz da Batman'e geçelim.
Bundan 1 hafta kadar önce gazetede rastladığım bir haberde; Batman'in eşcinsel olduğu iddia ediliyordu. O iddiaya göre Robin ile aralarında duygusal bir ilişki varmış. Olabilir tabi, netice de onlar da insan. Ama Pokemon'u izleyip de kendine Pikaçu'yu örnek alıp kendini camdan atan çocuk aklıma gelince, çocukların Batman izlemesini pek etik bulmuyorum. Nolur nolmaz...

Ve benim favori kahramanım, Örümcek Adam.
Her şeyden önce kendim yakın bulmamın ilk sebebi bizim nesile daha yakın, yani genç bir kahraman bu. Bir de diğer kahramanlar gibi "Hadi bari ben de dünyayı kurtarayım." diye keyfi olarak başlamamıştır kahramanlığa. Örümceğin birisi bunu ısırıyor, ertesi gün bakıyor ki orasından burasından ağlar fışkırmaya başlamış. O da diyor ki; madem özel yeteneklerim var, ziyan olmasın diye kahramanlığa başlayayım. Tabi biraz da sevgilisine hava atma isteği var içinde, dedim ya; genç bu genç. Enerjik, hop orada, hop burada yani.

Kim bilir, belki benim içimde de bir süper kahraman potansiyeli vardır. Hemen bir örümcek bulup kendimi mi ısırtsam acaba...
 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..