Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Bu işte bir terslik mi var ¿¿¿

Bu işte bir terslik mi var ¿¿¿
 

Günlük yaşantımızda karşımıza çıkan bir çok terslik ya da gariplik bize o kadar olağan geliyor ki bazen, hiç umursamıyoruz bile... Ne bileyim, özellikle televizyondaki her türlü gariplik bize normal gelir oldu artık galiba.

Örneğin; çamaşır suyu reklamlarından başlamak istiyorum.
Bu tarz reklamlardaki başrolü oynayan kadınlara dikkat edin. Neden bu kadınlar gittikleri her yere çantalarında çamaşur suyu ile giderler? Neden normal kadınlar gibi bunlarında çantasından ruj, rimel, far ya parfüm gibi şeyler taşımazlar ki? Yani şu ana kadar gördüğüm bayan çantaları %90 kozmetik dükkanlarının vitrinlerini andırır bana. Ama çamaşır suyundaki reklamlarda genelde o çantaya nasıl sığdığını bile anlamadığım boyutlarda çamaşır suları çıkıyor çantalardan. Bir gün, bir reklamda da kadın çantasına elini atsın ve: "Bir de bunu dene" diyerek bir parfüm şişesi çıkarsın, sonra da "Ay yanlış oldu, nerde şu çamaşır suyu ya, tüh evde unutmuşum, onun yerine lavantamsı limon çiçeği kokulu parfümümden versem olur mu?" gibi bir konuşma geçsin diye bekliyorum... Benim dediğim reklam senaryosu daha gerçekçi olmadı mı?

Ya bu arada yeni öğrendim; erkek deniz atları hemile kalıp doğum yapabiliyorlarmış...

Neyse, reklamlardan olaya girdik de aklıma başka bir husus daha geldi.
Neden bütün uzaylı filmlerinde uzaylılar, dünyalılardan daha yüksek teknolojiye sahiptir? Bir filmde de uzaylılar cahil, bilimde ve teknolojide gelişmemiş, edebiyat ve sanat dalında yoğunlaşmış canlılar olsa... Dünyalılar onların gezegenine gidip: "Barış için geldik" deseler... Sonra bu uzaylılar da korkup kaçsalar falan.. Ne bileyim, yani altarnatif bir senaryo yazım işte, buna benzer bir tane bile film varsa gösterin bana...

O değil de, erkek deniz atları hamile kalıp doğum yapabiliyorlarmış; hala şoktayım...

Bunlar gibi kafama takılan bir çok olay var, bana göre büyük terslikler olduğu halde kimsenin umrunda olmayan...
Ama ben de neticede insanım, klavye kendi kendine yazmıyor. Onlar da başka bir zamana kalsın...

Yazımı bitirirken son bir cümle yazmak istiyorum:
Ya bu deniz atlarında hiç mi erkeklik onuru yok, erkek adam doğum yapar mı be...

KınıX \ Fırlama Velet

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..