Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu pazartesiler neden çok çabuk geliyor?

Bu pazartesiler neden çok çabuk geliyor?
 

Okula giderken de böyleydi çalışırken de bu böyle, pazartesiler çok çabuk geliyor be kardeşim? Bir konu bulup da hakkında yazmak için düşünüyorum sabahdan bu saate kadar inanın bir adım bile ilerleyemedim. Bırakın ilerlemeyi kim olduğumu anlamak için üç defa kimlik kartımı kontrol ettim. Ben de bu hayin pazartesi hakkında yazmak istedim belki utanır da bir daha damlamaz kapıya. Çok şeyler bekledim otobus, tren, uçak, gemi, postacı, sütcü gibi ama pazartesi kadar çabuk gelen olmadı.

Diyorum acaba bu pazartesileri kaldırsalar mı takvimden? Hala gözlerim açılmıyor uyukluyorum kafamı toplayamıyorum.

Hani derler ya sana, bir iyi, bir de kötü haberim var; iyi olanı önce söyle: Bugün pazar, kötü olansa yarın pazartesi...

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..