Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

Bu Sevda, Bu Uzaklık

Sen bu kadar uzaktayken,

Sevdan yapyakın, hep içimde.

Ulaşmak hayaliyle,

Hız kadranına takılıp gidiyor bazen zihnim,

Özlem yuklü ömür teknemizin,

En ufak kıpırtıda

Sığ suları dahi  coşturan pruvasında.

 

Başım belada epeydir uzaklıkla,

Her dümen kırışımda köpüklerle,

Islanmakta hemen her seferinde

Ruhum da.

Yanarken hasret güneşiyle.

Bir kez olsun öpüyüm desem bu uzaklıktan,

Ne mümkün!

Öpüşürüz ancak ortak kaderimizle.

 

Aslında, başım belada, yakınlıkla da.

Yoksa unuttuğum için mi, ne?

Yine de bana bakma,

Sensiz bu uzaklıklarda,

Az biraz meczup gibiyim,

Bazen gündüzleri, bazen de gece.

Yazıp çiziyorum arada,

Aklı başında sansınlar diye.

 

Ama, anladım ki gene de

Uzak duran her şey,

Daha derin ve heybetli

Susan şeyler gibi...(*)

 

(*) " Anladım ki, derin ve esrarengiz olan her şey susuyor,

       Anladım ki, susan her şey derin ve heybetli"

                                                      Şems-i Tebrizi (1185-1248)

                                                      

İ. Ersin Kabaoğlu,

12 Mart 2022, Ankara

 
Toplam blog
: 366
: 2333
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

Samsun/Ladik doğumluyum. Çocukluğum ve ilk gençlik yıllarım babamın görevi gereği ülkemizin Orta ..