Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Dostluk
 

Bu yazı ''O''na atanmıştır

Bu yazı ''O''na atanmıştır
 

Güzel bir günü her zamanki gibi yatağımda ''xl extra lounge'' ın eşsiz melodileri dinlerken tavsiye edilen bir kitabı okurken birden yazmak ve sizinle paylaşmak istedim.Fakat bu sefer kağıda yazmadan direk laptop'u alıp filtreleyip düzeltmeden...

Hayatım her zamanki gibi devam ederken bir hafta önceki pazartesi günü asistanımın masaya bıraktığı bir dergiyle akabinde yasanan farklı tesadüfler sonucu yaşam beni ona getirdi.

İşte yazacaklarım onun hakkında. Her zamanki gibi günlük ve anlık konusmalarla baslandı. Aslında bu sekız kelimeyle yazdığım cümlede o kadar çok tesadüf ve enterasan konusmalar var ama ona sormadan yazdığım için bu yazıyı size aktaramıyorum bunları...

Konuştukça paylasılan ortak noktalar , başlarda iki tarafta da tedirginlik ve benim tarafımdan hissedilen yoğun bir merak.Hemen bu tanışmanın ardından yaşadığım iş başarısızlığı ev arkadasımın bile umrunda olmaz iken onun benim üzüntümü paylasması bana destek olabilmek için elinden geleni yapması... Moralimi ve konsantrasyonumu kaybetmemem için onun deyimiyle ''ECZA DOLABINI'' benimle paylaşması bunların hepsi sadece gectiğimiz bir hafta içerisinde yaşandı.

Hatta sesini telefonda duymasam hayalimde canlandırdığım bir karakter olarak düşünebilceğim kadar iyi, masum, güvelinilir, kültürlü, hissedebilen ve düşünebilen birisi o. Dahası bence o bu dünyanın insanı değil sanki bambaşka bir yerden buraya gelmiş gibi.

Eğer sizin gibi bu yazıyı o da okuyorsa bu son cümlem ona...

Hayatıma girdiğin için tesekkürler ve hiç çıkmamak üzere Hoş Geldin....

 
Toplam blog
: 8
: 474
Kayıt tarihi
: 23.01.08
 
 

1982 İzmir doğumluyum.. İlkokulu karsıyak cumhuriyet ilkoklunda okudum... Orta okul ve liseyi ege ko..