Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Bugün düşündüklerim

Bugün düşündüklerim
 

Size de oluyor mu?
Hani bazen içinizden nedensizce ağlamak geliyor mu mesela?
Ya da duygu yoğunluğu yaşadığınız anlarınız oluyor mu?
Avazınız çıktığı kadar bağırmak istiyor musunuz ?
Yüreğinizin hışırtıları geliyor mu o tarafa?
Veya ortada hiçbir şey yokken bir resim görüp gözleriniz dolu dolu oluyor mu?

Benim oluyor.
Birçoğunuza garip gelecek belki ama ben ne zaman Dolmabahçe ve Anıtkabir resimleri görsem ağlıyorum.
Doğru söylüyorum.
Gerçekten.
Üstelik elimde olmadan süzülüyor gözyaşlarım..
Tutamıyorum kendimi .
Hatta bazı durumlarda içimi bir üzüntü kaplıyor.
Gün geliyor inanılmaz hırslanıyorum, futbol maçında kazanmak isteyen taraftarınki gibi.
Gün geliyor garip bir hüzün çöküyor üstüme,
Umutsuzluk bütün benliğimi etkisi altına alıyor,
Karamsarlık hiç gitmek nedir bilmiyor.
Öyle anlar oluyor ki endişenin dozunu artırmak zorunda kalıyorum
Çete savaşlarında 2 taraftan biri olmak durumunda kalan film kahramanları gibi hissediyorum hepimizi,
Ciddi anlamda korkuyorum,
Yaşanılması muhtemel olaylardan.

Çoğu zaman ise bu yaşanılan ve yaşanılacak olan olayların birer oyun olduğunu düşünüyorum,
Ya da birileri çıksın desinler ki ‘şaka yaptık ‘!

Yoksa hepimiz sinemada mıyız ?
Hollywood yapımı , yeni vizyona giren bir filmi izlemeye gelmişiz sanki.
Destansı anlatımla çekilen bir filmi.
Bir milletin damarına basılınca neler yapabileceğini gösteren,
Anında birlik olabilen, inandığı doğruları zor kazandığını bildiğinden kaybetmemek için mücadele veren,
Barış ve kardeşlik duygusunu taşıyan bir milletin filmi bu sanki.
Ama bir yandan da farkındayım ki bu filmin sonu belirsiz.
İyilerin kazanabileceği gibi kaybedebileceği bir soru işareti var bu filmde.

İşte ben bugün bu duygularla Cumhuriyet Bayramı törenlerini izledim.
Bu duygularla ışıltılarını seyrettim İstanbu’un.
Bu duygularla çoşan halkımızı gördüm.
Birlik , beraberlik içinde.
Bu duygularla 5o. blogumu yazdım.
Bu duygularla emin olmak istiyorum bu ülkenin dimdik ayakta duracağından.

Ve işte ben bu duygularla ülkemi seviyorum…

Itır Arayıcı

Not.Bu resim de duygulandırdı beni.Çok sulugöz müyüm?
Resim www.ataturktoday.com sitesinden alınmıştır.29 Ekim 1929 Atamız TBMM de törenden çıkarken.

 
Toplam blog
: 50
: 2013
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Eski reklamcı, hatta her daim reklamcı, geyik, kokoş, alışverişkolik, biraz uçuk, bir zati-muhteremi..