Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün senin doğum günün

Bugün senin doğum günün
 

Resim internetten alıntı...


Canım benim,

Yıllar sonra doğum gününü  Milliyet Blogları  yazı sitesinden kutluyorum,

Doğum günün kutlu olsun bitanem...

Canımın içi,

Dün kadar yakın bir zamanda   bir gece yarısı saat  01.45 de geldin aramıza.

O gün sabaha kadar gözlerimi kırpmadan seni seyrettim.

Çok uzak yollardan gelmiştin, yorgundun ve  derinden uyuyordun.

Bir gül yaprağı güzelliğinde,

Bir gül yaprağı tazeliğinde ve,

Bir gül yaprağı pembeliğindeki yanaklarına ilk öpücüğümü kondurduğumda,

Birlikte yürüdüğümüz o uzun yolculuğun yorgunluğunu atıverdim üzerimden.

Sen,

İçimi aydınlatan,

Sen,

Geleceğime ümit katan,

Sen,

Bakışlarımı ışıldatan,

Sen,

Yaşantıma artılar katan...

Sen büyüdün  ama ben bıraktığın yerdeyim, senin o küçük halinle beraber...

Büyüyemedim bitanem,  senden de küçük kaldım,

Duygularımla, anılarımla, sizlerle...

Cep tlf. una da yazdığım gibi (aynen)

Sevgili kızım,

"Bugün senin doğum günün, yıllar evvel  minicik bir bebekken  seni ilk kucağıma aldığım gün. Bundan sonraki yaşantının hayallerindeki gibi olmasını dilerim canım,

Sevgilerimle...

Annen..."

Bu yazı çok özel ama annelik duygularımı frenleyemedim ve  paylaşmak istedim sizlerle.

Gönüller dolusu selam ve sevgilerle...

Yurdagül Alkan.

 

 
Toplam blog
: 344
: 1671
Kayıt tarihi
: 09.04.09
 
 

Özel bir finans kuruluşundan emekliyim. Hayatın her aşamasını acısıyla tatlısıyla yaşamış biri ol..