Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '11

 
Kategori
Çocuk Modası
 

Bugünlerde modaya taktım!

Bugünlerde modaya taktım!
 

Çocuk modası


Anlamakta güçlük çekiyorum.

Bir çok tanınmış Konfeksiyon  firması " Çocuk Modası Kolleksiyon Katalogları" yayınlıyorlar, gazete ve mecmularda reklam yapıyorlar.

Millet yiyecek ekmek bulamazken, çocuk modası ile uğraşmak bana komik geliyor.

Ülkemizde binlerce çocuk,  ayağına giyecek ayakkabı, sırtına giyecek kaban bulamazken , allı pullu, fırfırlı etekler, rengarenk şapkalar , ipekli elbiseler, şeker kutusunu andıran çantalar, son derece şirin ayakkabı ve çoraplar çocuk modası olarak lanse ediliyor.

Son Van depreminde, bir minik yavru Cumhurbaşkanı'mızdan çorap istedi, çıplak ayağına giymek için.

Ne garip değil mi? Bir tarafta ayağına giyecek çorabı olmayan çocuklar, diğer tarafta "Çocuk Modası ".

Seneler önce Fransa' da bir bankaya staj için gitmiştim. Banka'nın Genel Müdürü Türkiye'den giyiniyordu.  Hem de Beyoğlu'nda bulunan ve orta sınıfa hitap eden Lider Konfeksiyon'dan. Beymen'den, Vakko'dan, Kip'ten, İGS'den değil. Bizdeki kaç CEO acaba marka olmayan bir konfeksiyondan giyinir? Yabancı geliyor Türkiye'den giyiniyor. Hem de Banka Genel Müdürü.

Oysa biz  " ayranımız yok içmeye, çocuk modasıyla gideriz okula ".

Çelişkiler ülkesiyiz.

 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..