Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
İzmir
 

Bülent Ecevit Düğün Salonu

Bülent Ecevit Düğün Salonu
 

İzmir'in Karşıyaka Belediyesi yine tarihi bir olaya imza atmış dostlar. Birkaç gün önce, Anadolu Caddesi’nden Girne Bulvarı’na aracımla dönüş halinde iken hemen sağ kaldırım üzerindeki pankartı okuyacağım diye az kalsın kaza yapacaktım.

Karşıyaka Belediyesi kuruluşu Kent A.Ş., bez pankarttan anladığım kadarıyla bir düğün salonu açmış. Bence bir belediye için süzme gereksiz bir iş olsa da hadi açmış diyelim. Ya o düğün salonuna koyuverdiği isme ne demeli? Evet, başlıktan kopya çektiniz biliyorum: Bülent Ecevit Düğün Salonu.

Yahu belki ben bir garibim ama… Kültür merkezi olsa, konferans salonu, spor kompleksi, cadde, bulvar, meydan, park olsa anlayacağım da dandik bir düğün salonuna merhum Başbakan Bülent Ecevit’in ismini vermenin ne tarafı şık bir davranış doğrusu ben anlayamadım.

“Kız Huriye?”

“Ne var ocağı batasıca, ne var?”

“Senin Fadimana’nın düğünü nerde olacak gız?”

“Kınası İsmail Cem’de, düğünü de Bülent Ecevit’te…!”

Tövbe ya rabbim ya…

Bülent Ecevit Düğün Salonu imiş!

tüm İZMİR yazılarım için

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..