Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Bungun olmadığım hallerim

Bungun olmadığım hallerim
 

Arkadaşlar tam yazı yazayım dedim gözüm yan taraftaki blog yazısı reklamına takıldı. Başlığı yoğurtla başlayan bir yazı. Okudum mu derseniz, valla billa okumadım. E nasıl okuyayım. Hem yazıp hem okuyamam ki. Başladım o reklamı görünce '' yoğurt koydum dolaba vay vay!! diye türküyü söylemeye. Eminim güzel yazıdır.

E n'olacak şimdi kafamdaki yazmak istediğim konu da gitti...

Bungun bungun deyip duruyor Silver kardeş bana. Gerçekten bungunlaştım mı ne? Yok yok bugün iyi havamdayım yazmak istediğim esas konuyu unutsam da. Baksanıza mizah bölümüne bilem yazı yazıyorum.

Hangi dağda kurt öldüyse...

Geçen gün yemek yapayım dedim. Bir baktım soğan bitmiş. Amanın! şimdi kim gidecek alacak diye düşünürken mutfak camından bakındım, bir çocuk göreyim de aldırayım diye. Baktım bir grup çocuk oyun oynuyordu hemen seslendim. Sağolsun aldı bitenesi. Eve getirince eline bisküviler verdim paketler halinde evde olanlardan . Dedim ki bunları arkadaşlarınla beraber ye. İndi aşağıya, dur bir bakim paylaşıcak mı arkadaşlarıyla diyerek baktım camdan. Merak bu ya işte.

Baktım..

Ne yaptı dersiniz? Valla çaktırmadan bir gitti , pir gitti. Arkasından bir gülümseme bende.''zamane çocukları işte'' diyemeden kendimi alamadım. Haa! bu arada ocakta unuttuğum yemekleri yakma marifetim de vardır..Dostlarımın diline düştüm. ''Aman ha yakma '' diye benimle gırgır geçiyorlar.

Herkes yemek tarifi verirken ben düşmüşüm soğan derdine..

Dilimde hala türkü dolanıp duruyo. Sözlerini bile bilmiyorum . Habire yoğurt koydum dolaba vay vay deyip duruyorum. Nerden takıldı ya.. İnşallah sabah kalktığımda da söyleyerek uyanmam.
.......................

Şimdi konudan konuya geçiceğim ya, bende noktalama koydum yukarıya... E öyle yapıyorlar bende yapayım bari..

Ağustos ayı sonlarında eltim çocuklarına sünnet düğünü yaptı, Beyazıt' ta bir otelde.. Düğün şenliği başladı yavaş yavaş ama sigara yasağı var tabii orada da... Sigara içmek için dışarı çıktım çocuklarım ve arkadaşlarımla.. Oğlumla sarmaş-dolaş dururken kafamı arkaya doğru döndüm.. O an bir karıkoca turistle gözgöze geldim, bize bakıyolarmış.. tebessüm ettim ve kafamı döndüm geri.. Aradan beş dakika sonra tekrar döndüm yine bakıyolar, yine tebessüm ettim döndüm... Sonra başladık muhabbete arkadaş ve çocuklarımla.. Sigaramız bitti, tam salona giriceğiz baktım aynı turistler salondaki halay çekenleri izliyor... Dedim ki çocuklarıma ve arkadaşlarıma.. '' ben bu turisti halay çekmeye çağırıcam... onlarda ''tamam''dedi...
Gittim yanlarına elinden tuttum bayan olan turisttin ''gel gel'' dedim tabi ingilizce.. o da ''nooooo, noooooooo '' diyor. Eşide bana doğru itiyor '' git git diye eşine.. Yani öyle anladım dilini bilmediğim için...Hareketlerinden.. Aldım piste turistti, başladık halaya... Bir dolandı, iki dolandııııııı bu arada halayda hızlanmaya başladı.. Yazık nefesi daraldı... (50-55 YAŞ CİVARI)
Sonra
Tamam işaretleri yaparak elimi bıraktı. Bende gülümseyerek elimi uzattım'' thank you''dedim... E onlarda yanaktan öpmek yok ya bizlerdeki gibi, geri durdum tabii. Bir baktım turist yanağını uzattı bana bende öptüm oda beni . Bir güzel öpüştükten sona ''I Love you'' dedim ve uğurladım . İtiraf ediyorum pek mutlu oldu canım turistimiz de..
Ben halaya devam ederken...
Aaaa! baktım halay çekenlerden turist geçememiş gidiceği yere. Hemen halayı durdurdum..Biraz mimiklerim de vardır benim. ''Buyrun'' diye eğilerek hareket yapılır ya aynen öyle yaptım ve yolladım...

Ben hala halaya devam .
Aman ne yorulmazmışım bende maşşallah..
Neyse..
O ara halay çekerek salonu dolaşın dediler.. Halayın başını çeken kişi başladı salonu dolanmaya . Alla alla baktım yine aynı turistler bana bakıyo, göz kırptım (göz attım da olabilir tabi), gülümseyerek. ikinci kez dönüyoruz salonu yine aynı olay. Üçüncü kez dolanıyoruz..
Hayda...
Bu sefer turistler almışlar ellerine kamerayı beni çekiyorlar.
Ben kamerayı da gördüm ya yok gayri dolanmayacağım diyerek oturdum yerime.. Bak bak yoruldum demiyorum da.
Sonra,
başladım masamda oturan arkadaşlarımla şaka yapmaya . Acep hangi ülkeye gidiyor görüntüm? diyerek...

Aslında; pek çıkmam oyun oynamaya, halay çekmeye ama hem akraba hemde turisti halay çektirmek olunca amacım çıktık piste işte..

Velhasıl benden bu kadar. Zaten saat kaç olmuş. Yüzümde yoğurt gibi bembeyaz olmuş. Uykum geldi yavvv..

Hadi bana eyvallah!!!!

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..