Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '08

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Burdur şiş

Burdur şiş
 

Tuğrul'un objektifinden...


Antalya tatili dönüş yolundayız...
Sabah çok erken kahvaltı etmişiz , öğlen saatleri hafiften midemiz kazınmaya başlamış :)
Aracı eşim kullanıyor, aramızdaki iş bölümüne göre ben de sağa sola bakıp adam gibi bir yer bulacağım, adam gibi yerden kasıt lüks olması değil aksine salaş bir yer bakınıyoruz.

Otel fazla lüks geldi bize bünyemiz kaldırmadı :)

İşin gerçeği çok seyehat eden bir arkadaşımızın tavsiyelerine uymaya çalışıyoruz zira kamyoncuların çok olduğu salaş, küçük yerlerde müthiş lezzetler keşfetmiş sudan ucuz fiyatlara.

Bir kaç yeri son anda farkettiğimden açlıktan kırılır moda gelmiştik ki son anda farkettim bir benzinliği, tamam artık dedim bari bir çorba içelim, ihtiyaçları giderelim de yine ararız kafamıza göre bir yer.

Girdik benzinliğin içindeki restauranta bom boş, tam çorbadan da vazgeçecektik ki, açık alandaki masaların dolu olduğunu farkettik, kendimize uygun bir masa ararken çaktırmadan da insanların tabaklarına bakıyoruz.

İncecik incecik adana şişe benzer kebaplar var, oturup bir çorba istedik önce, bir mercimek çorbası geldi üstünde hafiften yanmış tereyağlı biberiyle, tabağın dibini getirdik saniyesinde:)

Otursak mı, kalksak mı derken genç garson bitti başımızda, milletin tabağındaki ince şişleri sorduk, Burdur şiş dedi.

Eh deniyelim bari dedik, yiyemezsek de kalsın tabakta ne yapalım.

Üçümüze de birer porsiyon söyledik, geldi, altında sıcacık pidesi, üstünde incecik şiş köfteler, yanında da kıyılmış beyaz soğan.

Ne İstanbul'da, ne Antalya'da ne de başka bir yerde biz böyle bir lezzetli kebap yediğimizi anımsamıyoruz, harika üstü bir köfteydi.

Eşim dayanamayıp gidip hem fotoğraflarını çekti hem de işin sırrını sordu, tarif verecek değiller tabi, ama sır kendi yetiştirdikleri kuzuların etinde, soğan ve baharatlardaymış.

Her şey taptaze, her şey olağanüstü bir lezzette, ve hesap vakti, çorbaları unuttum ama kebaplar toplam 18 YTL tutmuş.

Ben Balmumcu'da, Beşiktaş'ta her gün bir saataya 10 YTL verdiğim için şok oldum tabi. O muhteşem lezzetteki kebabın bir porsiyonu sadece 6 YTL.

Ramazan girdi araya yazmak istemedim, oruç oruç milletin canı çekmesin diye :)

Belki birinizin yolu düşer , Burdur Afyon Karayolu 6.Km de Mudul Dinlenme Tesisleri , şiddetle tavsiye ediyorum bir uğrayın, pişman olmazsınız.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..