Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Büyük Hayvan Sevgim

Şiir: Büyük Hayvan Sevgim
 
Şiir Konusu: Dostum Hayvanları çok severim.
 
                     Büyük Hayvan Sevgim
İçimde yaşar hayvan sevgisi;
Kalbimde yaşayan nede güzel bir insan duygusu.
Bedenimde hayat bulur,
canlı hayata duyduğum büyük sevgi.
Benim dünyaya olan vefa borcum hayvan sevgisi.
 
Benim güzel huyum ve iyi hissim.
Tüm hayvanları hiçbir çıkar düşünmeden, 
hiç karşılık beklemeden dostça severim.
Dedim ya benimkisi sıra dışı bir sevgi, hayvan sevgisi.
 
Hayatımızın sevimli ve tatlı ortakları masum hayvanları
tutku ile severim, hayranlık duyarım.
Sağlıklı bir dünyada insanca yaşamak için
tüm hayvanları gönülden severim, korurum, yaşatırım.
 
Hayvan dostlarım canımdır, cananım yüreğimin orta yerinde.
Kimisi kendi doğal çevresinde yaşar.
Bazısı gezgin ve göçebe gezer.
Huzurlu ve mutlu yaşar kendi dünyasında.
 
Hayvan kardeşlerimin doğal ortamında, 
evinde ve odasında güzel yaşamı için,
ve kendim için ve benden sonraki nesiller için
elimden gelen gayreti fazla fazla gösteririm.
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..