Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Canım Dostum ve Güzel Kitaplar

                                                                  Canım Dostum ve Güzel Kitaplar
Sevgilim Dostum; Bugün bana bilmeden çok büyük bir iyiliğin dokundu. Buluşma yerimiz olan öğretmen evine küçük sağlık sorunun hafif olarak geçirdiğin soğuk algınlığı sebebiyle gelemediğini açıkladığın için, bana dünyanın en faydalı ödevini yapmak imkanını verdin. Burada bir başıma saatler boyunca güzel kitaplar okudum. Eşsiz dostluğunun yanında sen yanımda olmadığın halde kitap okuyarak geçen uzun saatlerim süresince ömrüm boyunca aldığım en güzel hediyeyi verdin bana. Okumam için kitapları serdin önüme. Canım dostum, insanlığına sağlık. Dilerim, ömrün kitaplar kadar bereketli olsun. Yürekten teşekkürler ederim sana.
 
Felsefe Sokağı'nın çok saygıdeğer yöneticilerine, yazımın ve konu fotoğrafının yayını için, sonsuz teşekkürler ediyorum.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..