Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Canımın sızısı

Canımın sızısı
 

Öyle bir sızı ki bu anlatamıyorum. Anlatamadıkça, canına dokunuyorum...

O can ki benim tek sığınağım. Ondandır ki O canın sabrını taşırışım... Elimde olsa üzer miyim? Ama öyle içimdesin ki ne yaşarsam sana yansıtıyorum. Acısıyla, tatlısıyla...

Yüküm o kadar ağır ki dilime vuruyor, sana akıyor tutamıyorum...

Çünkü bir sen, tek sen benim tükendiğim noktada yeniden beni var eden...

Sen elini benden çekersen geleceğim, umudum tükenir. Bu hayatla sensiz baş edemem ben. Tüm hayallerim sana çıkarken, seni çıkarma içinden. Sensiz bu yolda yürüyemem ben...

Gücüm senken;

Aşkımı yorgun, sensiz, bizsiz bırakma.

İşte o zaman yarım kalırım tamamlanamam ben.

 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..