Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Cebimdeki Mezarlık

Cebimdeki Mezarlık
 

foto: Emre Erden


Gözümde gri bir kin
Kokunu bırak bana, bedenime sin
Dolabında yüzüne hiç bakmadığın bir elbiseyi giyin

Bana gel
               Başında kırmızı şalın ve gülümsemeyle
Beni benden kurtar
                               geride akşam kızılı bir gökyüzüyle

Ne siyahmışız
                       ne beyazmışız
Öyle bir renk körlüğü bu, tonunu tutturamamışız
Bana gel
                cebinde misketlerinle
gezmiyorum cepte sigara, belimde 45’liğimle
Ben artık ceketin cebinde nefretten bir mezarlık yerine
Tespih ve tütün kolonyası taşımak istiyorum

Bana  gel
                yağmur üstü
gece vakti bir tren istasyonunda bekleşelim
        henüz havai fişekler atılmamışken
Sevişelim

Emre Erden  

 06/11 (Direksiyon başında mırıldanırken)
 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..