Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Cehennem

Cehennem
 

Cehennem


Ötesi var mıdır bilmezdim senden sonrasının sevgilim dünyaya sanki senle doğmuş gibiydim... Seninle büyüdüğüm seninle gezdiğim için severdim o şehri ben... Sana adımlar attığım için severdim sana giden yolları. Hiç sevmediğim otobüs terminallerini sana kavuşturduğu için severdim. Herşeydin sen bir sıcak bardak çayımdın içimi ısıtan mutlu kılan...Ben senden ileriye hiç adım atmadım bakmadım hep seni gördüm hep seni bildim sensiz başka bir cennet yoktu yeryüzünde ... Sonra sen gittin eşyaların gitti, sonra fotoğraflar, çiçekler, o çok sevdiğim yüzüğüm, yastığımdan kokun, otobüs terminallerinde duvarlara aşkımızı yazdığımız yazılar gitti ... Beraber adım attığımız sokaklar beni terk etti, sen terk ettin herşeyin beni terk etti sevgilim sırayla... Soruyorlar şimdi bana ileriye bak neler olucak bilemezsin diye bilmiyorlar sensiz bu dünya cehennem bana ne bir adım ileriye atmak ne ileriye görmek istiyor içim ... Ben sensiz yazmamıştım yazımı şimdi nereye adım atarım bilmiyorum ... Bir girdapta kalmış kendimle savaşıyorum senin cehennemindeyim sevgilim ama bilyormusun cehennemin bile güzel sevgilim...

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..