Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yokluğuna meydan okuyorum...

Sevgilim ,

Benden haber almıyorsun diye yazıyorum ...

Yaşıyorum sevgilim yaşıyorum yuvarlanıp gidiyorum...

Yıllar oldu görüşmeyeli en son ne zaman elimi tuttun ne zaman gözlerimin içine baktın bana sarıldın hatırlamıyorum bile , yaşıyorum ömrüm geçiyor sevgilim ... Her günüm sensiz ...

Çok yıl oldu hatırlamıyorum bile benden gidişini...

Ne zaman birileri nasılsın dese nasılım sorusunu ilk kendime soruyorum..

Onsuz nasıl olabilirm demek istiyorum diyemiyorum çünkü onların seni hatırlamıycak kadar yıl geçti sensiz kalalı...

Küçük bir ev tuttum kendime tek odalı odama sensizliği koydum her gece onla içiyorum..

Hala yalnızım sevgilim ..

Bu kadar zaman aşık olmadın mı deme bana ...

Deme bana sevgilim bende bilmiyorum sorularına cevaplarım var lakin buna yok sevgilim...

Nasılsın diyorlar gene bak iyi değilim hiç iyi değilim demiyorum aksine süperim her zaman ki gibi diyorum..

Evet her zamanki sensizim her hareketimde aslında insanlara tersini yapıyorum içimin..

Sensiz olmuyor diyebilmek istiyorum sana korkuyorum; korkuyorum çünkü ben sensiz yapabiliyorum demenden korkuyorum...

Şarkıda ki mısra gene aklıma geliyor geçicek demiştin ya ...Küçük kız çocuğuna bunu söylemiştin geçicek görüceksin arkana baktığında beni hatırlamıycaksın bile demiştin ... O küçük kız büyüdü ve diyor ki; geçmedi duruyor hala ...

Ömrüm yokluğunla geçiyor her gün yeni yüzlerle tanışıyorum her gün hayatıma bir renk daha katmaya çalışıyorum yapamıyorum...

Bazen sesini özlüyorum açıyorum kliplerini izliyorum hafif gülümsüyorum o anı hatırlayarak sonra hüznüm duvarlarımı aşıyor ağlıyorum sevgilim...

Beni merak ediyorsun diye yazıyorum bunları sana ne aptalım belki merak bile etmiyorsundur sevgilim..

Kalabalığım sevgilim bir yığın eşim dostum arkadaşım var çevremde ama ...

Bu kalabalıkta ben gene yalnız oluyorum sanki bir yanım kesip atılmış kan kaybediyor gibiyim hergün...

Bazen yoksun gibi davranıyorum kendime hiç olmamışsın seni hiç tanımamışım gibi o zaman bir umut besliyorum içimde ...

Ama sonra öyle bir yerden esiyorsun ki burdayım burdaydım rüzgarındım yağmurundum estim yağdım gürledim gittim diyorsun bana meydan okurcasına...

Artık bende sana meydan okuyorum sevgili seni sevmeme meydan okuyorum , seni kendimden önce görmeme meydan okuyorum, canım derken canımı vermemeye meydan okuyorum sana meydan okuyorum sevgilim ...Haber vereyim dedim yokluğuna sevgilim meydan okuyorum...

Arzu Saim

 
Toplam blog
: 21
: 408
Kayıt tarihi
: 07.07.12
 
 

Kendi hayat meşgalisini veren azcık yazan azcık gezen yurdum insanı... https://twitter.com/ar..