Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '14

 
Kategori
İnançlar
 

Cennetül Baki Mezarlığı.. Burası öyle mahzun ki..

Cennetül Baki Mezarlığı.. Burası öyle mahzun ki..
 

Cennetül Baki Mescid-i Nebevi'nin doğusunda bulunuyor.. Resulullah Efendimiz (as) sağlığında burayı ziyaret ederek duada bulunurdu..

Bu topraklarda Efendimiz (as)'ın eşleri, evlatları.. Hz. Osman, Hz. Hüseyin, Hz. Hüseyin'in oğlu..Efendimiz(as)'ın halası... sayamadığım nice aile efradı.... onbin civarında ashabın mübarek insanları bulunuyor.. Resulullah Efendimiz(as)'ın sağlığında bizzat konuştuğu din adına hiçbir fedakarlıkdan çekinmeyen sahabeler bu cennet mezarlığında..
Burası öyle mahzun, öyle garip öyle sessiz ki..
Hiçbirinde ne isim var, ne de süslü taşlar.. sadece baş taraflarında bir taş var.. bazılarında o da yok.. taşlarla etrafı çevrilmiş ya da çevrilmemiş.. Hangisine baksanız, gözyaşlarınız oluk oluk akıyor..
Ziyaret edenleri asrı saadete taşıyor adeta..

 

Çok şükür bize nasip oldu.. Rabbim herkese gitmeyi, ziyaret etmeyi nasip etsin..


Ümre ziyaretimizde.. Kabe ve Mescid-i Nebevi'den sonra en çok etkilendiğim yer burası oldu..
Medine'de kaldığım süre zarfında ziyarete doyamadım.. en son ayrılma anında dahi gözyaşları ile koşa koşa oraya gidip dua ettim.. Şimdi dualarım bu cennet gülleri ile birlikte.. Sevgilerini kalbime nakşeden Rabbime sonsuz kere şükürler olsun..

Sevgili Peygamberimiz (as) buyuruyorlar:

(Allah'ı seven beni sever, beni seven de, Ehl-i beytimi sever.) [Tirmizi]

(Her şeyin temeli vardır. Müslümanlığın temeli eshab ve ehl-i beytimi sevmektir.)
[İ. Neccar]
O cennet gülleri.. mahşer gününü bekliyorlar kalkmak için..Rabbim müminleri şefaatine nail eylesin. Birer Fatiha okumayı unutmayalım dostlar..
 

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..