Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '14

 
Kategori
İnançlar
 

Hiç düşündün mü? Ya giydiğin kıyafeti kendin çıkaramazsan?

Hiç düşündün mü? Ya giydiğin kıyafeti kendin çıkaramazsan?
 

Hep bir koşturmaca içindeyiz kardeşlerim.. Sabahın ilk ışıkları ile başlayan koşturmaca yatana kadar devam ediyor..

İster ev hanımı olalım, ister iş adamı, ister öğrenci.. Binbir türlü plan var kafamızda..

Bilgisayarda  haftalık planlar, günlük sunumlar..

Kafada türlü düşünce ya müdür beğenmezse, ya başarılı olmazsam..

Bugün sınav nasıl geçecek zayıf alır mıyım?

Akşam misafir gelecek, ya yetişmezse işler..

...

Ne kadar da çok düşüncemiz var öyle değil mi?

Güne belki de namazla başlayamadık bile..

Hangi kıyafeti giysem, işe giderken? belki de ilk aklımıza gelen buydu..

 

  

Şimdi ben size bir cümle söyleyeceğim, siz onu yaşamınızın anahtarı yapın.. Ve asla ahiret gerçeğini unutmayın...

Ben de yakın zamanda duydum ve inanılmaz etkilendim.. ki, dünya hayatının geçiciliğinin farkındayım elhamdülillah..

Güne namazla başlamak yerine, bugün hangi kıyafeti giyeceğini düşünerek başlayan kardeşim !

Acaba o giydiğin kıyafeti, bugün kendi ellerinle çıkarma imkanın olacak mı?

O kıyafetin BUGÜN GASİLHANEDE  başkaları tarafından çıkarılabileceğini hiç düşündün mü? 

--

Vakit geldi mi, daha yapacak çok işim vardı.. diyemeyeceğiz..

Yarın kazanmak için bugün yolumuz ALLAH yolu olursa, ölüm bize düğün bayram olur inşaALLAH..

Her nereden okunuyor isek, dünya hayatının geçiciliğinin idrakına vesile olması duasıyla..

 

18-05-2014

 

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..