Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '17

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Cepte Tarife Tuzakları

Cepte Tarife Tuzakları
 

“Birader, sizden sms geldi de kontratım bitiyormuş galiba!”

“Bakalım abi, numaran neydi?”

“533 …”

“Evet Abi, 22 Ocak’ta bitiyormuş. 500 dk konuşma, 2 GB internet ve 1000 sms için 39 TL ödüyormuşsun.”

“Sana zahmet, gerçek kullanım detaylarıma da bakabilir misin?”

“Ortalama 150 dk konuşuyorsun, 0,8 - 1 GB internet kullanıyorsun, sms kullanımın sıfır.”

“Bu özel hattım. Çoğunlukla WiFi’a bağlı ve konuşmalar, mesajlaşmalar WhatsApp üzerinden yapılıyor. Yani, şu andaki tarifem bile bana çok diyebiliriz; bir düşüğü nedir?”

“Abi senin eski tarifen de yok artık! Bugün için en ucuz tarife 45 TL. 500 dk konuşma, 3 GB internet ve 1000 sms.”

“Kardeşim, ben mevcut olanı kullanamıyorum, sen daha da büyütüyorsun! Ben bir tabak yemeği yiyemiyorum, sen önüme iki tabak koyup zam yapıyorsun! Seneye de üç tabak parası mı ödemek zorunda kalacağım?”

“N’apıyoruz, yeni tarifeye geçiyor muyuz abi?”

“Me comprenez-vous?”

“Pardon abi!”

“Türkçe anlamadın da acaba Fransızca mı anlıyorsun diye merak ettim!”

“Dalga mı geçiyorsun abi, ben görevimi yapıyorum. Fiyatlarımız böyle; işine geliyorsa alırsın, gelmiyorsa almazsın!”

“Üff, müşteri ilişkilerinde çığır açtın valla! Sonraki, adımda ne var; yakamdan tutup dışarı mı atacaksın?”

“Estağfurullah abi de bana niye bindiriyorsun, şirketin fiyat politikasını ben belirlemiyorum ya!”

“Gelmeden önce web sayfanıza baktım. Benim eski tarife var hâlâ ve -yıllık taahhütte- 32 TL’ye düşmüş görünüyor!”

“Sen artık uymuyorsun ona abi, şartlarını değiştirdiler: Eylül ayının 23 - 25’i arası saat 09:37 - 11:19 arasında doğanlar için o!”

“He valla uymuyorum! Peki, bir de 500 dk konuşma, 1 GB internet ve 1000 sms paketi var, 25 TL.”

“Abi, o tarifeler sana uygun değil. O paket de 5 yıl 3 ay kamuda çalıştıktan sonra 7 yıl 2 ay da özel sektörde çalışıp kovulan ve pazarda kerevizle pırasa satmaya başlayanlar için!”

“Yani, Mart’ın 26’sını 27’sine bağlayan gece yarısı 00:30’da doğan ve de 46 numara ayakkabı giyenler için ucuz bir tarife yok diyorsun!”

“İstersen merkeze bir sorayım; ama bildiğim kadarıyla yok abi.”

“Boşver sorma, o kadar harika tarifenize uygun gün ve saatte doğmadığım için hüzünlendim biraz! N’olurdu sanki 24 Eylül saat 09:40’da doğsaydım! Bütün problem rahmetli anacığımla babacığımda, bugünleri düşünmemişler!”

“Olsun abi, anandır babandır, kötü anma yine de! Türkiye’nin en büyük operatöründen hizmet alıyorsun, alt tarafı 6 TL zam gelmiş ve internet kotan da 1 GB artmış. Bol bol kullan işte. Kapat WiFi’ı da dinlensin biraz!”

“Haklısın, bir şey değil 6 TL; ama ben sizin rakibe uğradım da az önce: 1000 dk konuşma, 3 GB internet, 1000 sms 29 TL. Hem çok daha ucuz hem de konuşma süresi sizden fazla. 24 yıl sonra operatör mü değiştirsem acaba? Öyle ya, bunca yıldır ne arayıp sormuşsunuzdur ne de bir kıyağınızı görmüşümdür; kıdemlilere özel indirimler olsa ya, çıkarıp bir telefon hediye etseniz mesela! Nalıncı keseri gibi sadece kendinize yontuyorsunuz!”

“Laf aramızda kalsın abi, valla çok haklısın; ben de rakip operatörü kullanıyorum zaten, iş başvurusunda da bulundum. Her gelen senin gibi fırçayı çekip gidiyor, dayanacak gücüm kalmadı! Bu gece de sen kovalarsın rüyamda sopayla!”

“Tamam kardeşim, üzülme; daha 22’sine vakit var, bu arada oraya geçersen ara da gelip seninle halledelim işimizi!”

“Canımsın abim, bir kahvemizi içseydin!"

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..