Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Çiçeğin çığlığı

Çiçeğin çığlığı
 

http://www.fotokritik.com/1040475


Coşkunun limanında
sarışın bir aldanışın izini sürdüm
Kuytularına sinmiş zemheri çığlığı atarak
Beni buldun, özütlerine çömeldim
Açtığın yaralarını bastırıp üzerine
Kan sızdı gözelerinin derinine
Birer birer açtın kutularını
saklı kalan ne varsa
Canlanan sular kadar hafifledi ellerim..

Gözlerinin buğusuna tutkunluğum dün gibi
Yüreğine batan aynalardan süzülüp
İçtin sen kendi kanını
Sönmeden büyümüş bir kıvılcım kor yürek
Ömür gibi doğmuş kendi bedeninden
Yenilenen bakışını atarken üzerime
zaman kırbacı savruldu diktiğin güllerime
Alelade sabahlarda ışıklar kırldı
Yapraklarla öpüştü fısıldaşan meltemler
Tutarak ellerimden uzaklaştı düşlerim....
 
Toplam blog
: 26
: 501
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

Ondört yıldır Antalya'da yaşıyorum, kültür- sanat konularına özel ilgi duyuyorum...