Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Faili sensin aşkın

Faili sensin aşkın
 

4e564f510f6819a902b2d5f483201dc2.jpg fotokritik


Kaydım samanalevi kıskaçlarından
köklerimde kolonilerini savurdum
sağıredici hücrelerimde...
Kurşuni ağırlığı altında sindim ihanetin
Pusuya düşürülmüş bir hayvan gibi
yarattığın gövdesiz fanusun dibinde...
Asılı duruyor bileklerim iliklerimde
üstüme geliyor ayak seslerin
Zorla içtim amonyak tadını
demirin soğuk kınından...

Gerçeğin merceği kırılsın ve utansın
kırbaç ayrılıkları donatıyor ertelenen sözlerim.
Boyun eğişlerin gezindiği susuşun gizinde.
Kapatma gözlerimi, bırak kendi haline
Kırmızıya dönüştü yüzümün çerçevesi
Sıralanan çıkmazlar sokağında sen ve ben yumağı
Aşındırmayalım gizli kalmış sayfalarımızı
yarattığımız hayal atlasında...
Oysa arıtılmış özgürlük iksirimiz vardı bizim
tarifsiz mutluluk taçları donatacaktı parmaklarımızı...

Koordinatlarıma yıldızlar saldırıyor
Şeritlerine uzayıp buruşmuş geçmişin tılsımı
parçalanmış içindeki herşeyle selvi yüklü yürek
Sayıyorum parmaklarımı, tırnaklarım beni kovalıyor
Tıkandı etiketlenmiş bahar çiçeklerimin yolu...
Ellerimle aradım yüzünün çizgisinde gözlerini
Kuyruğunu alıp gitti ses vermeden nefesim...

Atılmış kenara benden uzağa
takip ediyor gizlenerek beni topukların
toprağını attım kör bıçağı saplayıp
kıyamet gibi gömdüm seni yaralarımın içine...

Kaç zamandır uçuşuyordum rüzgarlarınla
eteklerimde hülyalı bakışların
palmiyelerime yüz sürdün nicedir
Kısarak gözlerini yarımağızla konuştu
Dilimin ucuna takılan yaşam türkün..
Gökküre dua okuyor, yerküre adını sayıklıyor
ağıtlar yakıyor miladımız, yırtıcı kuşlar gölgesinde...

Zambak kokulu sabahlarda tohumlarım,
duvarlarım kötürüm.
Aldanışın zeminine çizeceğim desenini...
Çıkmıyor penceremden sesinin imzası
Gardiyanlarım kapıda,
şehrimin sana adanmış kokusu
Gitarıma özlemle bakıp,
gidiyorum ışığın kollarına....

 
Toplam blog
: 26
: 501
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

Ondört yıldır Antalya'da yaşıyorum, kültür- sanat konularına özel ilgi duyuyorum...