Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çilekler

Çilekler
 

Bahar geldi. Havalar biraz serin ama olsun, her yer yemyeşil. İnsan da doğa gibi baharda bir başka oluyor. Toprak altındaki tohumların çimlenmesi,kuru dallara su yürümesi gibi insanın da damarlarına ''can'' yürüyor sanki. Kışın kasveti ve karanlığı ruhlarımızı da terkediyor yavaş yavaş.

Benim için bu yenilenme sokaklarda arabalarda çilekleri görmemle başlıyor. Marketlerde neredeyse oniki ay çilek var ama böyle arabalarda ve pazarlardaki çilek benim beklediğim. Başka herhangi bir meyve değil, illa çilek olacak. Kırmızı pembe minik minik çileğin boyundan büyük kokusu belki beni baştan çıkaran... Kimbilir...

Evde elimde koca bir kaseye doldurup denizi seyrede seyrede keyfini çıkarıyorum. Mayhoş tadı, ferahlatan aroması aslında ruhumu besliyor,içim açılıyor. Bütün hayallerim uyanıyor,karşı koyamıyorlar o davetkar kokuya. Açıyorum gönlümün pencerelerini, havalandırıyorum içerisini. Çilek dolu kaseyi koyuyorum baş köşeye.

Bahar geldi.

Çilekler geldi...

Ruhumda bahar temizliği yapmanın zamanı geldi...

Umut geldi...

Gözlerime parıltı geldi...

Aşk geldi...




 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..