Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Cinli hoca

Cinli hoca
 

Söz meclisten dışarı tabi, kızdığım şarlatanlar....


Çok erken ve ailelerin onayı olmadan evlenmişiz, huzursuzuz…

Gittiğim yerde de mutlu değilim. Kinciyim ben, evvelinde söylenen sözler kulaklarımda… Evde ağızlarıyla kuş tutsalar yaranamıyorlar bana artık.

Baba evinden de soğuğum. Ağır konuştular kırmızı kurdelemi bağlarken belime…Şimdi çıkıyorsun ama karnın burnunda döneceksin bu eve dedi babam… 15 yıl geçti hala unutmam. Büyük konuşmayayım hayat ne gösterir bilinmez ama ne yaşarsam yaşayayım boşamam kocamı.

Dayak yemekten korkmam, laf yemekten korktuğum kadar:) hazmedemedim.

Neyse annem üzgün, kırgın, kızgın…

Komşulardan birinin eniştesi cinli bir hocaymış. Cinleri ne söylüyorsa o da insanların yüzüne bakıp söylüyormuş.

Annemi de teselli etmek için alıp götürmüşler zoraki , maksat benimle, evliliğimle ilgili güzel şeyler görürse cinler, adama fısıldayacaklar, adam da anneme.

Neyse bir umut gitmiş 3 hanım.

Benim annem de çok genç o zamanlar. Aramızda 18 yaş var. E ben o dönem 19 yaşındaydım demek ki anacım da henüz 37 yaşında bir hatun.

Güzel demeye gerek duymuyorum aynı ben işte.

Çalıştığı için de bakımlı, uzun tırnaklar kırmızı ojeli falan.

Gitmişler adam hepsini süzmüş, demiş ki tek tek bakacağım.

Çıkarmış komşuları annem kalmış.

Ne o tırnaklar öyle günahtır bilmem nedir uzat bakayım diye tutmuş ellerini bahaneyle :)

Annem bir yandan sinir olmuş bir yandan da cinlerden tırsıyor.

Adam başlamış küfürlü konuşmaya, ama nasıl küfür ediyor öyle böyle değil.

Ne kadar kadın ve erkek üreme sistemi ve şekli varsa sayıp döküyormuş durduk yere.

Annem bayılacak gibi olmuş artık kendi cinleri tepesine gelmiş ve carlamış; "Aaaaa! Manyak mısın, sapık mısın midem bulandı, ne küfür edip duruyon!" diye vurmuş kapıyı çıkmış , komşular da peşinden...

Geçen gün bir arkadaş bir derdi için hocaya, medyuma gittiğini söyledi de, güldüm.

Güldüm diye kızdı.

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..