Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

16 Ağustos '06

 
Kategori
Şarap
 

Clos du Bois

Clos du Bois
 

Başka bir sayfada yazdık. Bulut önce yemeğe sonra da mezuniyet dansına gitti. Umut ve Kanat isteler. Yağmur da bu gece bir arkadaşının evine kalmaya gitti. Kaldık mı evde koroglu ile ben. 26 yillik evliyiz. Bilemedin 10 ay yalnız kalmışız. Ne yapsak? Yalnız ne yapılır? Onu da unutmuşuz.

Biz gencken cabuk tarafindan kafayi bulmak icin rakiyi kafamiza dikerdik. Ertesi sabah da buyuk bir perisanlikla uyanirdik. Baktim masada bir sarap duruyor. Umut getirmis. Umut'un patronu bilmem kac paralik sarap satan garsonlarina o aksam bir sise sarap veriyor. Bizde de icen yok. Ona buna veriyoruz. Bu seferkinin uzerinde yukarida ki isim var. 2000 yilindan. Hanım bizde sarap acacagi olacak, dedim. He, dedi. Actim. Tadi bana bir guzel geldi.

Internette Tanju Okan'in Hasret'i caliyor, ben CLOS DU BOIS iciyorum. Iki uc tane cilek de var. Demeyin benim keyfime!..

Gayos,dedim. Hı, dedi. Uc tane daha cilek yikar misin? Nerde ki? Dolapta. Kafasini olur diye salladi.

1991 yiliydi herhalde. Benim kucuk biraderle birlikte Ataturk'le ilgili bir kitap okuyoruz. Bir ara, ara verip, disari ciktik. Bizim birader kendini kitaba kaptirmis. Abi, dedi. Bu yollar, bu binalar Ataturk olmasaydi, olur muydu? Olurdu, dedim. Yuzume saskin saskin bakti. Bizim abi, Ataturk'u nasil kucumser? Guldum. Ataturk'e Biloxi'ye gelmek hic nasip olmamis ki!

Arada bir de olsa kafayi bulmak iyi oluyor...

Haydi vur kendini saraba, diye biri birseyler soyluyor. Ispanyol Meyhanesinden. Ustelik adam akilli sarhosmus. Daha icelim! Yok arkadas. Daha da icemem. Kirmizi sarap basimi agritiyor...

Kapat kapat kapilari yabanci gelmesin.
Yeter yeter oleceksek olelim.
Hadi vur kendini saraba.
Kedere ve aska.
Yeter yeter oleceksek olelim.
Daha icelim, hey! Icelim, Icelim...

Baska sarkiya gectiler.

Icimde ismin yandi.
Sen gidince...

Hanim sordu. Cilek uc mu? Kiza yarin cilekli sut yapacagim da? Sutu oyle iciyor. Peki uc olsun!

Kuslar bir gun otecek.
Cicek pembe atacak.
Sen donunce.
Gunes nasil da parlar?
Sen bana donunce.

Seni ozledim.
Belki gelir diye.
Bu duayi soyledim...

Arada bir. Yalniz kaldiginizda. Clos du Bois'i deneyin. Iyi oluyor.

Turkiye saati ile sabah 6:37
Kahvalti da sarap iciyoruz!

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..