Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Çocukluğumu veren kadın

Her gün baktığım gökyüzünü 
bugün ilk defa gördüm.
ilk kez hissettim
zelzeleyi
her gün toz kaldırdığım  zeminde.
 
Ne kadar eksilmiş gittiğim yol,
ve önümde uzayan çoğalmışlık..
Ne kadar bölünmüşüm meğer,
hangi yöne baksam,
hep kendimi gördüm.
 
Uzaklaştıkça büyürmüş çocuk,
ve büyüdükçe ölürmüş..
insan büyüyünce anlıyor,
ısrarla çoğalan yollarda
yıllarca biriktirdiğim ölümmüş..
 
Bir çığlık var içimde kopan,
bir  fırtına derinden derine
hiç dinmeyen özlem,
çocukluğumu sayıklıyor.
bir kuşluk vakti 
ana evinde
rüzgara kapılan.
   
Havlu atıyorum  artık,
dövüşmeyeceğim.
kalbimi ringe çevirenlere,
yüz çevirip
rüzgardan habersiz ayazda bekleyen
kadına gideceğim,
çocukluğumu veren 
   
Öpeceğim  annemin elini,
ve ayaklarının altında öleceğim.                                                  
 
Toplam blog
: 15
: 75
Kayıt tarihi
: 05.02.15
 
 

Çevremde hukukçu diyorlar ancak kendimi hukuk teknisyeni olarak tanımlıyorum, Hukukçu olmanın meş..