Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çocukluk işte...

Çocukluk işte...
 

benim ufaklık ne yapıyor acaba:)))


Neden bu kadar çabuk, bıraktınız elimi
Neydi bu acele
Seni çok ama çok
Özledim desem
Çağırsam gelirmisin
Çocukluğum...


Çocukluğumu yeniden yaşıyorum bugünlerde yıllar sonra üç kız(olgun hatunlar) buluştuk. Uzun bir süre olmuştu.Bu zaman içinde büyüdük, evlendik çoçuklarımız oldu birer birer...
Çocukluğum, genç kızlığım kucağımda şuan öyle mutluyum ki;yıllar sonra tekrar yeniden buluşup ve bu kez hiç kopmamak üzere birarada olmak...Herkes büyüdüğü ev ve sokaklarlarda anılar da köşe kapmaca oynaşıyoruz birdirbir, saklambaç, istop, sek sek, " sahi biz neden evcilik oynamadık" sokaklarda deli dana gibi koşturmak mutlu ederdi bizi.Zaman zaman dalını yaprağını döktüğümüz erik ağacımız olmasa da, şimdi yine mutluyuz o anları anlatırken birbirimize... Çocuk'ca duygularla mutluyum şimdi...

Papatyalardan yaptığımız taçlar süslüyor şimdi anılarla dolu gönül sandığımızı...Seviyor ...sevmiyor...olmadı bu yeni baştan say...seviyor... sevmiyor...

Zaman zaman duygulanıp ağlasakta çoğunlukla gülüyoruz hep.Kucak kucak çiçekler açtı gönlümüzde.Tam oyun oynarken mızmızlanıp ağlardım yada oyunu bozardım çocukluk işte...benden önce oyun başlamışsa eğer o gün hiç kimseyle konuşmaz, çoğunlukla oyun oynadığımız bahçemize sokmazdım arkadaşlarımı. Üzüntüden günlerce hasta olup, onlarsız bir dilim ekmeği yemezdim.Olur olmaz kaprislerim o zamanlardanmış anladım.

Bu sabah Zehra'yla kahvaltı yapıyoruz bizde .Deniz manzaralı yemek masamın bulunduğu yer ...Güneşe aldanıp tomurcuk veren ağaçlara şaşkınlıkla bakıyoruz.Çayımızı yudumlarken iki çocuk takıldı gözümüze biri kız diğeri erkek karşı bahçeyi işleyen kadının çocukları olmalı.Biri koşuyor diğeri düşüyor.Bizde böyleydik...Yine gittik elma savaşı yaptığımız o günlere...

"O da ne? En uzağa kim işer yarışı yapıyorlar herhalde :))) oğlan kız'a nispet yaparcasına işiyor arada sallıyor pipiyi...Lahana yapraklarına geliyor çişi. Kız çocuğu çömelmiş .Garip kız yenilgiye uğramış gibi astı suratını" Kahkayı bastık...

Çocukluk işte...Çocukluğun en güzel yanı bu...Hiçbirşeyi umursamamak...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..