Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok hafifledim birden!..

Çok hafifledim birden!..
 

http://img133.imageshack.us/img133/3714/07122006cenaze0031og7.jpg


Neden her yer karanlık böyle? Gözlerim de açık ama! Herhalde elektrikler kesik olmalı. Zaten bu ülkede hiçbir zaman hiçbir şey düzgün çalışmaz ki. Ama, durun bu ezan sesi. Neden bu kadar yakından duyuyorum. Gerçi evimiz çok yakındı camiye, ama bu kadar da yakından ve net duyulmazdı ezan sesi. Neyse, hep sevmişimdir ezan sesini. İlk kez bu kadar hoşuma gidiyor nedense. Tüylerim diken diken oluyor derler ya, şu an da öyle duyuyorum ezan sesini.Tamam anladım elektrikler kesikte neden çıkamıyorum dışarı? Bu üstümde ki ağırlık ne? Heyyyyyyyyyyyy nedir bu kafes mi sandık mı? Kim koydu beni buraya? Kim kaçırıp getirdi buraya? Durun nereye götürüyorsunuz beni, ne oluyor? Yok mu bana anlatacak bütün bunları?

Ellerimi, bedenimi kontrol edemiyorum. Ellerimle sandığı açmaya çalışmak istiyorum ama sandığın üst kısmına doğru hareket etmiyorlar. Çırpınmak istiyorum, çırpınamıyorum. Neyse, şimdi daha az sallanıyorum. Yine de hareket ediyorum gibime geliyor. Bu kez de Kuran dinliyorum. Ve yine ilk kez bu kadar etkileniyorum, Kuran dinlerken. Ohhh, kapak açılıyor. Beni dışarıya çıkartıyorlar, kurtarıyorlar galiba fakat, yine de göremiyorum. Hey, yine nereye götürüyorsunuz beni? Neden konuşmuyorsunuz? Bu sessizliğiniz neden? Öldürecek bu sessizlik beni! Ne olur birileri bir şeyler desin, ne olur birisi konuşsun benimle. Şimdi de başka bir yere indirdiniz beni. Peki neden soğuk burası? Sanki üşüdüm birden. Gittikçe daha da karanlık oluyor her yer. Peki ya ben, ben neden hafifledim bu kadar. Aman Allah’ım! Duydum, duydum. Bunu da duydum. Allah rahmet eylesin dediler!

Evet, evet şimdi anladım niye bu kadar hafiflediğimi. Niye tüm ağrılarımın bittiğini? Ve bedenime söz geçiremediğimi...

Neler oluyor, sanki uçuyorum, son hızla yükseldiğimi hissediyorum. o da ne bütün yaşadıklarım bir film gibi gözümün önünden geçiyor. aman allahım, ne kadar sıcak, ben neredeyim, oh neyse geçti.

Kuş sesleri, dalga sesleri ne kadar güzel, aaaa o da ne meğer ben rüya görüyormuşum!...

 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..