Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Çok sabırlısın dediler hep

Çok sabırlısın dediler hep
 

Bu kadar sabretmeyi nerden öğrendim ben, genetiğimde mi vardı, yoksa sonradan mı kazandım bu özelliğimi?

Ne çok sorgular oldum sabrımı. Sorgularken mi ögrendim sabretmeyi?

İlk aşık olduğumda ve söyleyemediğimde mi ögrendim,

Annem kızdığında neden kızdırdım diye sessizce yanından uzaklaştığımda mı,

Ablam ağlattığında büyük olduğu için karşılık vermezken mi,

Babamın düşüncelerinin yanlış mı, doğru mu, olduğunu düşünürken mi ,

Dostlarıma başka bakış açılarınında olduğunu anlatırken mi,

Sevgilimi uzun bekleyişlerin sonunda terk ederken mi,

Evlenme teklifini çok istediğim halde mantığıma uymadığı için reddettiğimde mi,

Yoksa aldatıldıktan sonra bile  fırtınalar yaratıp, yakıp, yıkmayıp hala sevmeye devam ederken mi,

Hepsini başka başka kişiliklerde yaşarken  bir tek kendimi bildiğim için tepkilerimi konrol altında tutmaya çalışırken mi öğrendim ben bu kadar sabredebilmeyi? 

 

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..