- Kategori
- Şiir
Çok uzaklara...

Uzağındayım yaşamın.
Kıyısında kalmış yaşanmışlıklar,
Yarım kalmış umutların
Yok olası ışığında kaybettiklerim.
Geçmiş çocukluğumun hülyasında
Göz bebeklerimde yaşıyor hayat.
Büyüyor gitgide...
Arta kalanların gölgesinde
Sığınmalı uzaklara...
Var olmayan ülkenin
Kaybolan şehrinde
Kıyısında kalmış yaşanmışlıkları
Geride bırakarak
Nefes almalı hem de gülümseyerek...
Güneş burada batıyor.
Güneşin doğduğu yere gitmeli şimdi.
Çocuk kahkahalarının tükenmediği yere!
Çok uzaklara gitmeli.
Çok uzaklara...