Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Çok üzgünüm seni üzdüğüm için

Çok üzgünüm seni üzdüğüm için
 

Yazıya dökülenler göz yaşı gibimidir. Buna bir çeşit günah çıkarma diyebilir miyiz? Para verip psikoloğa gitmek yerine *söyledim rahatladım* misali *yazdım rahatladım* diyebilir miyiz?

Kendimizi kandırmayalım yazınca rahatlamıyoruz. Yazarak acılarımızla sıkıntılarımızla daha bir yoğruluyoruz. Onları unutmak istemiyoruz adeta. Belki aynı hataları yapmamak için unutmamayı bir önlem gibi görüyoruz belki de gerçekten unutamıyoruz.

Ben sana söylediğim o sözleri unutamıyorum...

*Her şeyi bildiğini zannediyorsun ama aslında hiç bir şey bilmiyorsun* derken amacım senin boş bir insan olduğunu söylemek değildi asla. Söylemek istediğim şey aslında çok basitti. Beni yanlış anlıyorsun demek istemiştim ama sarf ettiğim söz maksadını çok aştı.

*Bana bu güne kadar kimse hiç bir şey bilmediğimi söylemedi. Böyle düşündüğüne inanamıyorum* demen o dakikadan itibaren beni tamiri imkansız bir çıkmaza soktu.

Boş bir insan olduğunu düşünebildiğimi düşünmen olaya tuz biber ekti. Yanlış anlaşılmak, açıklamaya çalıştıkça dibe vurmak beni huysuz ve hırçın yaptı.

O sözü söyleyene kadar haklıydım. Şimdi ise sayende elimde hayat boyu taşımak zorunda olduğum bir pişmanlığım var. Bu yükü omuzlarıma neden yükledin sanki!

Ben hala çok üzgünüm seni üzdüğüm için. Öyle söylemek aklımın ucundan bile geçmemişti. Beni hiç affetmeyeceksin biliyorum.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..