Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Güncel
 

Cübbeli devriâlem...

 

Cübbeli Ahmet Efendi, şu anda ülkemizin gündeminde...

Cübbeli Ahmet Efendi, ülkemizde dini kullananların ilki değil, sonuncusu da olmayacaktır...

Ülkemizde  dindarlarla, dinciler hep karıştırılıyor... Zaten aradaki farkı kavradığımız zaman ülkemiz adına çok şeyler değişecektir...

Hangi dinden olursa olsun dindarlara bir saygım var... Dindarlar zaten zırt pırt piyasaya çıkmazlar, kendilerini göstermezler, siyasetle de pek fazla ilgilenmezler...

Televizyonlara bakıyorum... Cübbeli Ahmet Efendi’nin evi polislerce aranıyor... Osmanlı anlayışına göre özenle bezenle donatılmış evi geziyoruz ekrandaki görüntülerle birlikte... Anlaşılan o ki; Cübbeli Ahmet efendi Osmanlı’nın o şaşalı dönemlerinden, Lale Devrinden, haremlerinden çok etkilenmiş ve kendisi de haremini kurmuş... Devir Osmanlı, pardon yeni Osmanlı Devri demek istemiştim...

İnternet ortamında; Cübbeli Ahmet ve Fethullah Gülen çatışmalarına dair epey malumat var...

Cübbeli’yi de sevmem, Fethullah Gülen’i de...

Dini kullanma yönünde, Cübbeli’yi keyifçi, Fetullah Gülen’i siyasetçi buluyorum...

Ayrıca Cübbeli Ahmet hakkındaki kasetler de ilgimi çekmiyor, hatta bu kasetleri kişilik haklarına bir saldırı olarak düşünüyorum... Var olduğu söylenen bu kasetleri kimin çektiğini ve servis yaptığını, kasetlerin içeriğinden daha önemli ve tehlikeli buluyorum...

Osmanlı tahtına benzer tahtlarda vaazlar veren Cübbeli Ahmet ile ilgili internet ortamında çok malzeme var... Uludağ Sözlük:" Cübbeli Ahmet samimidir, Fethullah Gülen hesapçıdır diyor... Cübbeli Ahmet’in siyasetle işi olmazken, Fethullah Gülen tam siyasetin içindedir" diyor...

Bu çağda nelerle uğraşıyoruz... Din bezirgânları dün vardı, ne yazık ki bugün de var... Ne zaman bu din bezirgânlarından kurtuluruz o zaman çağdaş uygarlık yolunda yerimizi alırız.

Sözlerimi; Laik Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün bu konuda söylediği sözle bitirmek istiyorum...”Dinden maddi ve siyasi çıkar sağlayanlar iğrenç kimselerdir”

  

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..