Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

 
Kategori
Anılar
 

Daha çok çocuk

Daha çok çocuk
 

Duyduğumda inanamadım, yok canım Başbakanımız böye bir konuşma yapmamıştır dedim. Akşam kendim izledim haber bültenlerinde, izledim dinledim. Evet Başbakanımız diyordu ki " Hanımlar en az üç çocuk yapın " diyordu ve ekliyordu çocuklar kısmetleriyle gelirler. Kendi çocukları kısmetleriyle birlikte gelmişler çünkü. Hakikaten kulaklarıma inanamadım.

İşsizliğin bu kadar yoğun olan ülkemizde, insanların halen gecekondu evleri denilen evlerde yaşamlarını sürdürdüğü halde, okullarda üç dört çocuğun aynı sırayı paylaştığı 60-70 kişilik sınıflarda okuduğu halde, Üniversite mezunlarının bile iş bulabilmek amacıyla 450 lira asgari ücretle temizlik şirketlerinde çalışmayı kabul ettiği halde, Sayın Başbakanımız kadınlarımızda öneride bulundu; En az üç çocuk doğurun diye.

Elbette doğurulup sokaklara salınacaksa, 3 çocukda doğrulur 5 çocukta hatta 10 çocukta. Herkesin çocuklarını Amerikalarda okutacak dostları yok. Milletvekili maaşı da almıyor. Sayın Başbakanım herkesin bolluk, ferahlık içinde yaşadığını sanıyor galiba. Ne işsizlerden, ne aşsızlardan nede açlık sınırı altında yaşayanlardan haberi yok gibi. Kerş parasından, bezinden, tuzundan... Eğitim masrafından....

Bencede en az üç çocuk olmalı, hatta 5 hatta 10. ...

Doğur, doğur sal sokağa, kısmeti gelir nasılsa... Ondan sonrada düşün dur, neden arsızlık, neden hırsızlık terör diye düşün dur...

Çocukları suçla , SBS yi kazanamadın, OSS yi kazanamadın, üniversiteye giremedin, iş bulamadın diye.... suçla dur.

Keşke tüm çocukların babası Başbakan olsa.....


saygılar, sevgiyle kalın
 
Toplam blog
: 9
: 659
Kayıt tarihi
: 13.12.07
 
 

Merhaba, Ankara'dayım, Ebe-Hemşireyim, Sağlık Bakanlığının hastanelerinde 30 yıl çalıştım. Emekli..