Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Anılar
 

Bıcırıkların kermes macerası

Bıcırıkların kermes macerası
 

esmer Simay , Şevval cin gibi olan tahmininiz üzere:)))


Simay ; - Anne okulda kermes var para verebilir misin ?

Ben; - Ayyyy kurban olurum ben sana, harçlık da istermiş:)

Ertesi gün Simay ; - Bööööğğğğğ….Hüüüüüü…..Dolandırıldımmmm…..

Ben ; - Nooldu kızım :( ne dolandırılması ?

Simay ; - Yaa anne Şevval (minicik bişi) ikizlerle (Görke – Gökçe kızımın kankaları) bana dediki

- Verin paralarınızı kermes kalabalık, ben gidip size kek, börek alıp geleyim.

Ben; - Eeee ?

Simay ; - İki saat bekledik, (ikizlerde tombik benim kız gibi o hasretle bekleyişi tahmin edebiliyorum) bir geldi, elinde kelebekli buzdolabı süsü, yapma çiçek falan.

Ben; - Olsun kızım onları bulmuş demek ki almış, niye üzüldün ?

Simay ; - İyi de anne, hepsini kendi annesine almış hüüüüüüüüü…..

Ben ; - Hahahaha

Simay ; - Gülme hüüüü, ilk kez dolandırıldım.

Ben; - İyi de kızım sizin gibi saflar olmasa uyanıklar nasıl geçinecek değil mi ? demedim tabi , içimden dedim :)) , ben yine veririm yarın alırsın kekini, böreğini, ikizlere de alırsın, ağlama.

Neyse ki ertesi gün bıcırığın babası durumu öğrenmiş, paralar iade edilmiş, üstüne birde kermesten toka hediyesi gelmişti.

Gözlere bakın ama nasıl cin…. :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..