Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Eğitim
 

Darüşşafaka'da sınav var!

Darüşşafaka'da sınav var!
 

Darüşşafaka


Darüşşafaka'da sınav varmış duyurulur. Sınavla anne ve babası ölmüş çocuklar sınava tabi tutularak 100 veya 150 öğrenci elit bir eğitim alacak. O da belli sınıf ve yaşlar için olacak.

Elit okula öksüz ve yetim çocukları seçecek, seçilecek çocuklar özel dersler alarak, özel dershanelere giderek hazırlanacaklar. Bu çocukların da en zekileri seçilecek. Türkiye'deki ondört milyon öğrenciden 100 kişi. Sonra da görev yatma rahatlığı içinde, gönül rahatlığı ile bütün sosyal tesislerini ünlü, ünsüz, paralı insanlara sosyal tesislerini kullandıracak. Herkes para karşılığı kullanarak katkıda bulunacak.

Ne güzel mantık. 7(yedi) bölge 4(dört) iklimli 70(yetmiş) milyon nüfuslu bu ülkede birden iki olamamış. İkinci şubesi yok. Darüşşafaka nerede? Batıda mı? Doğuda mı? Güneyde mi? Kuzeyde mi? Nerede?....

Sembolik bir okul, yeri konumu harika, neden Türkiye'nin diğer bölgelerine yayılamamış. Bu çocuklar neden sınavla alınıyor? Onlar öksüz, yetim zorunlu eğitimlerini neden kendi bölgelerinde açılan Darüşşafakalarda sınavsız okuyamazlar.

Bence darüşşafaka reklamındaki kadar iyi değil, kuytudakine, kenardakine size ulaşamayana siz ulaşabildiniz mi? Annesizliğini, Babasızlığını hiç değilse kaliteli eğitimle giderebildiniz mi?

Televizyonlardan duyurulur.

DARÜŞŞAFAKA'DA SINAV VAR.

ÇALIŞIN ÇOCUKLAR BELKİ GİRERSİNİZ. 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..