- Kategori
- Güncel
Defne'nin Jübilesi

Defne
Yok Böyle Dans! Ölüm acısı düşmüş bu programın hala yayınlanmasının gereği nedir? Evet yok böyle dansın reyting uğruna, hala programı sürdürmesi inanılmaz. Ölüm oradaki dans pistinin tam ortasında. Acı oradaki her yüreğe girmişken, program hangi gerekçe ile devam ediyor. Eğer yardım amaçlı tasarlanmış ise, ki öyle olduğu idda ediliyor. Şimdiye kadar kazanılanlar amacı karşılamıştır.
Bazı acıların önünde, insanların doymak bilmez hırsları biraz durmalı, bir süre düşünüp hareket etmeli. Sadece televizyonlardan tanığımız şirin kız Defne, ani ölümü ile ardında bir çok soru işareti bıraktı. Onlar konu değil, konu ölüme verilmesi gereken saygı.
Gerçek olan şey şu ki, yok böyle dans grubundan biri öldü. Bu hafta televizyonlarda onun üzerinden, eski görüntülerinin derlendiği programın bu şekilde devam etmesi benim görüşüme göre hiç etik gelmiyor. Yüksek reytingler, hayatların, acıların önüne geçiyor. Yarışmacı arkadaşları, sadece kazanmak için, hiç bir şey olmamış gibi nasıl dans edecek.
Bu dansın birincisi Defne! Jübilesine; hayat noktasını koydu. Yapımcıların buna sadece saygı duymaları gerekir. Bu gösteri çoktan bitti...