Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '22

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Değişi - 3

Bugün motosiklet kullanırken şunu fark ettim .  Saatte 100 km hız  normal olmuştu benim için, 100 km hızı ibreye bakmadan  ne zaman ulaştığını  fark edemiyorum . Bakışlarım virajda bile daha çok yerden kaldırdığımı gördüm. Sanırım her geçen gün artan tecrüben kontrolümü artırıyordu. E-d te  Göztepe yolunda kaza olmuştu 2 yada 3 şerit kapalı idi . Kaza yerini  geçince   boş bir yol benimdi hızımı viteslerimi arttırdım . 130 üzerine çıktığımda rüzgar Sizi savurmaya başlıyor (250 cc yani hafif bir motorla daha iyi anlaşılıyor. ) İşte o an hep düştüğümü düşünüyorum. Ama bu düşüncemden hemen uzaklaşıyorum . Çünkü düştüğünü düşünürsen ve yere bakarsan işte o zaman düşersin. Ben yola bakmaya ve anın keyfini çıkarmaya devam edip daha da hızlandım.

Bir yanı  muhmeteşem ama bir yanı bir berbat bu dünya da ANIN  tadına çıkarmak lazım. An zamanın en değerlisidir. İnsan hayatın da en önemli zaman dilimidir AN dır.

Elbette tedbir ve tecrübe önemlidir. Bilgi edinmek çok kolay . Ne yapacağınızı sürekli düşünmek , izlemek ve uygulamak Size otomatik refleksler kazandırır. Benim motorda kask , mont (montun  3 koruması) eldiven , dizlik ve bot olmak üzere toplam beş koruman var. Tecrübeme  istinaden 1000 cc motorla hız yapmıyorum. Max 155 km hıza çıkabilen bir motorla yapıyorum.

Tedbirini  al , zamanla tecrübe sahibi ol , öğren ( izle , oku ,dinle ) ve yap anın  tadını çıkar . Her şeye  rağmen başarısızda olabilirsin , ama bunu düşünce yola bak , hedefe odaklan ve yolun  tümüne dikkat et.

Motorcu baktığı yöne gider . Gitmek istiyorsan motoruna binip gaza basmalısın ve hep gideceğin yere bakmalısın. 

Doğru değişim – doğru cesaret ve doğru güçle olur .

 

 

 
Toplam blog
: 28
: 116
Kayıt tarihi
: 30.01.17
 
 

 Halil BİÇEN ..