Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Deli Gönül

Deli Gönül
 

Gülen Papatya


Gönül, ahhh deli gönül;
İbrişimden bir kafes ördüm,
Seni kafeste , uslu durur sandım.
Hercailiğin yine üstünde,
Sen beni kandırdın.
Başedemem deli gönül,
Ben seninle.
Senin gözün hep güzellerde.
Gümüş kelepçe ısmarladım, bileklerine,
Altın pranga yaptırdım, ayaklarına,
Siyah perde gerdim, kafesin önüne,
Sen!
Yine getirdin beni oyuna.
Baş edemem deli gönül,
Ben seninle.
Senin gözün hep güzellerde.
Esmer, sarışın kumral demezsin,
Gözlerinin rengini hiç görmezsin,
Kadın kokusu der, hep seversin.
Baş edemem gönül ben seninle,
Senin gözün hep güzellerde .. :)))
 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..